Patriarhia Română, reacţie după apariţia unor panouri controversate în Capitală: „Personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală”

Patriarhia Română reacţionează după ce în capitală au apărut mai multe panouri publicitare controversate, parte a unei campanii de conştientizare a discriminării de gen.

5456 afișări
Imaginea articolului Patriarhia Română, reacţie după apariţia unor panouri controversate în Capitală: „Personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală”

Patriarhia Română, reacţie după apariţia unor panouri controversate în Capitală: „Personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală”

„Ofensiva obscenităţii publice cocoţată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică. A promova public, adică inclusiv în văzul copiilor cu bunici decenţi de mână, personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală, ca şi cum ne-ar comunica ceva esenţial pentru binele nostru comun, indică în primul rând nivelul înalt de trivialitate al concepţiei ideologice ce animă asemenea acţiuni (progresismul neo-marxist en vogue).

A face din sexualitate, temă a intimităţii prin excelenţă, un subiect de publicitate stradală, spune foarte multe despre direcţia în care suntem invitaţi de ideologii zilei să privim şi să ne urnim.

În criză majoră de subiecte ceva mai importante pentru societatea din epoca „post-adevăr”, mărturisirea stridentă a orientării non-heterosexuale în public devine treptat o „datorie”, marginalul devine centru al atenţiei publice, necesara intimitate devine exhibare, claritatea morală devine obligatorie cecitate.

Nu în ultimul rând, ar trebui observat contextul conturat recent şi în spaţiul românesc inundat perfid de teme suspect de stringente precum „educaţia sexuală obligatorie” de la vârste cât mai fragede, sau misterioasa „ideologie de gen”. Teme care privesc frontal copiii, tinerii şi părinţii acestei ţări, dar care sunt subtilizate abil dezbaterii publice.

A ridica semne de întrebare în legătură cu toate aceste lucruri, a cere o justificare raţională a lor dincolo de sofismele în care sunt împachetate, te transformă desigur în „medieval”, „bigot” sau „fascist”. Ceea ce nu este tocmai firesc în „societatea deschisă” a clamatei transparenţe totale”, se arată în comunicatul Patriarhiei. 

Bisexual la vârsta a treia. O campanie creează controverse în Bucureşti

Numele meu este Maria şi sunt bisexuală”. Imaginează-ţi această replică lângă o doamnă în vârstă. Mesajul apare pe un panou publicitar dintr-un cartier din Dumul Taberei. Scopul este acela de a atrage atenţia asupra discriminarii de gen. Finanţarea este dintr-un program european care există în 6 ţări. Asociaţia care s-a ocupat de publicarea afişelor, spune că, în general, feedback-ul a fost negativ, iar cei de la primăria sectorului 6 au declarat că au solicitat înlocuirea lui. În capitală, mai există alte 4 panouri asemănătoare.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici