Serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibil prin apelarea numărului 118800

Compania InfoClick, în asociere cu Newsphone Hellas (Grecia), a lansat, la 31 octombrie, registrul abonaţilor şi serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibile non-stop, prin apelarea numărului naţional scurt 118800.

106 afișări
Imaginea articolului Serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibil prin apelarea numărului 118800

Serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibil prin apelarea numărului 118800 (Imagine: Andrei Michailov/Mediafax Foto)

"Pentru prima oară, românii au acces la un serviciu universal al abonaţilor de telefonie prin apelarea numărului naţional scurt 118800, care oferă datele actualizate ale abonaţilor persoane fizice, companii şi instituţii publice, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. În plus, la cerere, aceştia pot beneficia gratuit de suport pentru identificarea unor informaţii suplimentare despre numerele solicitate", a declarat, marţi, directorul general al InfoClick, Kostas Papadopoulos.

Registrul abonaţilor cuprinde cea mai extinsă bază de date din România, incluzând detaliile de contact ale utilizatorilor privaţi şi ale companiilor (inclusiv utilizatorii de cartele preplătite), care acceptă acest lucru.

Datele abonaţilor includ numere de telefon, din reţeaua naţională fixă sau mobilă, numere de fax şi alte detalii de identificare, precum adresa poştală.

Registrul abonaţilor este disponibil şi în format electronic pe www.118800.com.ro.

Numărul naţional scurt 118800 este un număr scurt pentru servicii de informaţii, armonizat la nivel european conform legislaţiei şi planului naţional de numerotaţie din România.

El a adăugat că, în viitorul apropiat, InfoClick va introduce noi servicii cu valoare adăugată.

Prezent la eveniment, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), Cătălin Marinescu, a afirmat că, în orice moment, cetăţenii pot să îşi verifice datele din registrul complet al abonaţilor de telefonie, să solicite rectificarea, eliminarea sau introducerea datelor lor de contact în registrul abonaţilor în mod gratuit.

"Mai mult, sfătuiesc toţi utilizatorii reţelelor de telefonie, fie ele mobile sau fixe, abonaţi sau utilizatori de cartele preplătite, să îşi întrebe furnizorul despre acest registru şi despre situaţia lor. Ar trebui să fie interesate în primul rând companiile, pentru că acum au la dispoziţie un instrument eficace şi gratuit prin intermediul căruia pot fi găsite de clienţi sau parteneri de afaceri", a spus Marinescu.

Societatea Infoclick a fost înfiinţată în 2008 cu scopul de a activa pe piaţa de informaţii telefonice privind abonaţii.

În iunie 2009, în urma analizei ofertelor depuse în cadrul a două proceduri de licitaţie pentru punerea la dispoziţia utilizatorilor a unui serviciu de informaţii privind abonaţii şi a unui registru al abonaţilor, InfoClick a fost desemnată de ANCOM ca furnizor de serviciu universal în România.

Înfiinţată în Grecia în 1995, Newsphone Hellas dezvoltă şi furnizează servicii cu valoare adăugată care se adresează atât consumatorului final cât şi companiilor, disponibile prin majoritatea canalelor de comunicare precum voce, SMS, MMS, e-Commerce, WAP şi altele.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici