Cupa Mondială din RUSIA 2018. Bătălia Nike vs Adidas se dă la cel mai înalt nivel. Evenimentul anului produce miliarde pentru firmele de echipament sportiv

Firmele de echipament sportiv îşi freacă mâinile de bucurie în această perioadă. Odată cu începerea Campionatului Mondial din Rusia, vânzările produselor dedicate competiţiei au crescut semnificativ. Fiind unul dintre cele mai aşteptate evenimente ale anului, perioada premergătoare turneului final înseamnă plusuri de milioane de euro. Vânzările cresc în acelaşi timp cu înaintarea în fazele eliminatorii ale competiţiei.

1902 afișări
Imaginea articolului Cupa Mondială din RUSIA 2018. Bătălia Nike vs Adidas se dă la cel mai înalt nivel. Evenimentul anului produce miliarde pentru firmele de echipament sportiv

Cupa Mondială din RUSIA 2018. Bătălia Nike vs Adidas se dă la cel mai înalt nivel. Cel mai mare eveniment al anului produce miliarde pentru firmele de echipament sportiv

Adidas îmbracă 12 naţionale la Campionatul Mondial, printre care Argentina, Belgia, Columbia, Germania, Rusia, şi Spania, realizând cele mai mari venituri de până acum. Oficialii Adidas consideră că vânzările din faza grupelor vor fi mai mari decât în 2014, când Cupa Mondială a avut loc în Brazilia, procentul crescând cu până la 5%.

La precedentul turneu mondial, nemţii au vândut articole în valoare de peste 2 miliarde euro. Suma cea mai mare a provenit din vânzarea mingiilor oficiale, 14 milioane de euro. Totuşi, Kasper Rorsted (Directorul Executiv al Adidas) e de părere că sumele totale vor fi mai mici decât la turneul din America de Sud.

“Această Cupă Modială ne va aduce o sumă mai mică decât turneul din Brazilia. Chiar şi aşa, ne bucurăm că meciurile se dispută în Rusia. Ne putem promova brandul şi în această parte a Europei”, a spus acesta.

“Rivalul traditional” al lui Adidas, Nike, va încasa o sumă mai mică, de aproximativ 2 miliarde de euro.

La acest turneu final, Nike îmbracă naţionale puternice, printre care Brazilia sau Franţa. Mark Parker (Preşedintele Sportiv al Nike) a declarat că acesta este cel mai aşteptat eveniment al companiei, vânzările cunoscând un boom impresionant în perioada Cupei Mondiale. “Cupa Mondială este cel mai important moment în sport, e perioada cea mai benefică firmei”, a declarat acesta, citat cyprus-mail.com.

Situaţia în care se găseşte Nike este una paradoxală, ţinând cont de faptul că îmbracă şi Portugalia, echipa la care evoluează Cristiano Ronaldo, desemnat cel mai bun jucător la ora actuală.

ProSport a făcut un tur prin Paris pentru a vedea care sunt preţurile echipamentelor la magazinele Adidas şi Nike.

Cele mai scumpe tricouri de la Adidas

Germania (primul şi al doilea echipament): 114 euro
Spania (primul şi al doilea echipament): 114 euro
Germania (echipament portar): 92 euro
Columbia: 80 euro

Cele mai scumpe tricouri de la Nike

Brazilia - 155 euro
Brazilia (al doilea rând de achipament): 140 euro
Portugalia: 140 euro
Franţa: 140 euro
 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici