(P) Bio & Family Event by dm - universul dedicat familiei şi vieţii sănătoase

359 afișări
Imaginea articolului (P) Bio & Family Event by dm - universul dedicat familiei şi vieţii sănătoase

(P) Bio & Family Event by dm - universul dedicat familiei şi vieţii sănătoase

La sfârşitul săptămânii trecute, bloggerii, vlogerii şi influencerii au avut ocazia de a păşi în universul dedicat familiei şi vieţii sănătoase la dm. Evenimentul care a avut loc în complexul Herăstrău, Bucureşti, a reunit peste 150 de oameni din mediul online, care au participat la workshop-uri, demonstraţii, dezbateri şi degustări culinare. Printre invitaţi s-au aflat Cristina Ciobănaşu şi Andreea Bălan.

Evenimentul ,,Bio & Family by dm’’ şi-a propus să aducă în prim-plan universul dedicat familiei şi vieţii sănătoase printr-o serie de activităţi în care toţi cei prezenţi s-au putut implica. Aceştia au avut posibilitatea de a se familiariza cu produsele de marcă proprie şi cu cele ale partenerilor evenimentului, toate brandurile din eveniment fiind prezente în drogheriile din ţară: dmBio, babylove, alverde, Denkmit, precum şi Bambo Nature, Oral B, Intima, Natura Verde, Hipp, NUK, Salvequick, Dr. Beckmann, Sansin, Kärcher, 7Th Generation, Naobay, Biobaza, Purarom, Yogi Tea şi Organyc.

”Împreună cu partenerii noştri, cărora le mulţumim pentru susţinere şi implicare, am oferit tuturor invitaţilor posibilitatea de a afla mai multe despre universul dedicat familiei şi unei vieţi sănătoase. Toţi cei prezenţi au avut posibilitatea de a gusta produse bio pentru o alimentaţie sănătoasă şi echilibrată şi de a testa produse de îngrijire a corpului şi feţei, care pot fi opţiuni sustenabile în viaţa de zi cu zi.  O secţiune specială dedicată celor mici şi câteva surprize de care s-au putut bucura copiii, au fost pregătite cu atenţie şi grijă, sub directa coordonare a lui Crocodinţilă, mascota care îi învaţă pe cei mici regulile corecte de igienă orală. Am prezentat şi articole speciale de curăţenie şi îngrijire a casei, care ţin cont de regulile de sustenabilitate, în care credem şi pe care le implementăm.”, a declarat Anca Ciobănescu, Marketing Manager dm drogerie markt România.

Momentul central al evenimentului a constat într-un live cooking show, în care au fost preparate 4 sosuri colorate şi o pastă cu tahini, toate pline de nutrienţi, toate naturale, cu multe ingrediente dmBio.  Invitaţii au învăţat obiceiurile bucătăriei vegane de la Katharina Häni, inginer diplomat agronom la propria sa fermă ecologică din Arad, Biofarmland, unde a pus bazele unei afaceri cu produse bio, de la făină integrală până la condimente şi ceaiuri.

Tot pentru a evidenţia multitudinea de moduri în care pot fi folosite produsele dmBio, în special sucurile, cei prezenţi au luat parte la un show de bartending flair & mixology. Barmanii au făcut demonstraţii spectaculoase cu jonglerii şi cocktailuri sănătoase şi delicioase. 

Fiind un eveniment dedicat familiei, copiii au avut parte de locuri de joacă cu activităţi specifice, şi s-au distrat alături de Crocodinţilă, mascota  programului „Dinţişorii veseli”, un program iniţiat de dm drogerie markt, cu scopul de a educa preşcolarii cu privire la beneficiile igienei orale.

Compania dm drogerie markt a fost înfiinţată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 ţări: Austria, Bosnia, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Ungaria, cu aproximativ 3500 de magazine şi 60.000 de angajaţi în Europa. În România, lanţul de magazine este prezent de mai mult de 10 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 940 de locuri de muncă şi a deschis peste 100 de magazine.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici