- Home
- Stirile zilei
- BERGAMO, (27.01.2021, 11:03)
- Andreea Tobias
- Home
- Video
- Politic
- Vești bune
- Economic
- Social
- Externe
- Healthcare Trends
- Marius Tucă Show
- Gândurile lui Cristoiu
- Coronavirus
- Facem România bine
Un italian mort de Covid de aproape un an continuă să plătească facturile de telefonie
Un italian mort de Covid de aproape un an continuă să primească facturi de telefon, deşi soţia lui a făcut nenumărate cereri de sistare a numărului. Ultima factură a primit-o pe 15 ianuarie, când o renumită companie telefonică îi cerea insistent să plătească factura din noiembrie.
2180 afişări

Un italian mort de Covid de aproape un an continuă să plătească facturile de telefonie
„După 10 luni de la moartea soţului meu şi nenumărate cereri de a-i anula numărul de telefon mobil, compania continuă să trimită notificări de plată pe numele său”, spune Gabriella Pesce, soţia italianului decedat, conform Corriere di Bergamo.
Femeia spune că soţul ei, Angelo Baldoni, a murit în martie, când coronavirusul l-a stins în doar patru zile.
În următoarele săptămâni, femeia a rezolvat declaraţiile fiscale, moştenirile, a deschis un nou cont la bancă, însă nu a reuşit să rezolve o singură problemă: cea cu compania de telefoanie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. Cine sunt victimele criminalului din Onești: „A fost crescut cu multă dragoste doar de tată”
-
Prima reacţie a Elenei Udrea după condamnarea sa în prima instanţă: „Sunt şocată! Am fost condamnată pe legi care nu există”/ „O blestem pe judecătoare”
-
Filmul tragediei de la Oneşti: Agresorul a sunat la 11.47. La 16.55 s-a produs un declic, atunci când unul dintre ostatici l-a lovit pe agresor
-
Programarea la vaccinare, în baza unei liste de aşteptare. Valeriu Gheorghiţă anunţă cum se vor face înscrierile din 15 martie
Numărul de mobil al bărbatului face parte dintr-un pachet promoţional al companiei, care include telefonie fixă, internet, apeluri şi mesaje pentru două telefoane mobile.
Femeia cere de mai multe luni anularea numărului soţului ei, dar spune că primeşte în continuare facturi şi banii îi sunt luaţi din cont, în ciuda drumurilor făcute la birourile companiei, la poştă pentru a trimite actele semnate acolo.
„Luni întregi am stat la coadă la poştă pentru a plăti oferta care includea şi telefonul unei persoane decedate”, declară italianca. Solicitările telefonice la serviciul pentru clienţi, reclamaţiile prin fax şi e-mailurile nu au rezolvat problema.
„În semn de protest, din noiembrie nu am mai plătit, însă banii mi s-au luat din bancă”, explică Gabriella Pesce.
Numărul de telefon este încă activ: „O scrisoare recomandată i-a fost trimisă soţului meu pe 15 ianuarie în care compania îl obligă să plătească factura din noiembrie. Este ruşinos, mai ales în acest moment ar trebui să se acorde mai multă atenţie cetăţenilor şi multora care, la fel ca mine, trăiesc în situaţii teribile şi dureroase”.
Compania de telefonie, contactată de Corriere di Bergamo, şi-a cerut scuze femeii, afirmând că întârzierea de gestiune a survenit unor motive tehnice.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe