- Home
- Stirile zilei
- (13.06.2018, 12:02)
- Roxana Rosu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Unul dintre mai vechi branduri româneşti, cu tradiţie în ultimii 50 de ani, va fi modernizat. Cum va arăta acesta
Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj modernizează ambalajele produselor Doina, brand cu o istorie de 50 de ani pe piaţa românească, şi extinde portofoliul pentru a se alinia la tendinţele de consum.
799 afișări
Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj modernizează ambalajele produselor Doina, brand cu o istorie de 50 de ani pe piaţa românească, şi extinde portofoliul pentru a se alinia la tendinţele de consum.
„Doina este un brand de referinţă, atât pentru Farmec, cât şi pentru consumatorii noştri. Valoarea acestuia este conturată de istoria de peste cinci decenii, în care produsele Doina au făcut parte din ritualurile de îngrijire personală a generaţii întregi de românce. Pentru a rămâne în topurile preferinţelor consumatorilor noştri fideli, dar şi pentru a câştiga încrederea tinerelor generaţii, am avut grijă să revitalizăm gama Doina, din punct de vedere design şi utilizare. De asemenea, ţinând cont de nevoile identificate în piaţă, am extins portofoliul Doina cu un nou produs - Laptele cu ulei de gălbenele”, a declarat Aura Carabiber, Manager Produs Farmec.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
POLITICO: Potenţialii candidaţi pentru şefia Comisiei Europene, dacă von der Leyen nu ar câştiga un nou mandat / Klaus Iohannis se află pe listă
-
Belarus afirmă că s-a încercat un atac cu drone asupra capitalei Minsk din Lituania. Lukaşenko susţine că opoziţia încercă să cucerească un district şi să ceară NATO să desfăşoare trupe
-
Rusia ameninţă că Polonia va fi ţinta unui atac rusesc dacă NATO ar desfăşura arme nucleare pe teritoriul polonez
Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, culoarea de bază rămânând mov, dar toate produsele au acum capace dotate cu flip-top. În ceea ce priveşte formulările produselor, brandul Doina păstrează reţetele tradiţionale, de peste 50 de ani.
Farmec S.A. Cluj-Napoca comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări., iar în luna martie reţeaua cuprindea opt magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.
Cu o istorie de 129 de ani, Farmec este principalul producător român de cosmetice, un business care pentru anul acesta şi-a bugetat o creştere de 9% a cifrei de afaceri, până la 214 mil. lei. Cea mai recentă mutare a companiei este pătrunderea pe segmentul de machiaj, cu vânzări totale de sute de milioane de euro. Compania are în portofoliu branduri precum Gerovital şi Farmec, ambele pe segmentul de cosmetică şi îngrijire. Pe cel al produselor de curăţenie sunt active Nufărul şi Triumf.
În 1995, compania a fost privatizată prin metoda MEBO, astfel că angajaţii au devenit proprietarii Farmec. Una dintre cele mai importante colaborări din istoria Farmec a fost cea cu prof. dr. Ana Aslan, rezultatul fiind lansarea în urmă cu mai bine de 50 de ani la nivel mondial a primelor produse anti-aging româneşti.
Românii cheltuie anual circa 800 mil. euro pe produse cosmetice şi de îngrijire, banii fiind împărţiţi de companii locale precum Farmec Cluj-Napoca sau Cosmetice Plant, de nume internaţionale precum L’Oreal sau Beiersdorf (Nivea) şi de companiile de vânzări directe - Avon sau Anway - cu o poziţie puternică pe piaţa din România, potrivit datelor existente.
Pentru piaţa locală de produse cosmetice şi de îngrijire, anul trecut a fost printre cei mai buni de până acum, cu creşteri susţinute şi cu o schimbare semnificativă a comportamentului de consum, mai exact românii nu se mai ghidează după preţ, ci caută produse mai scumpe şi totodată mai eficiente.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul dat de oamenii de știință: Peste jumătate din populația lumii s-ar putea îmbolnăvi de boli transmise de țânțari
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe