LinkedIn inovează căutarea de job-uri: noi instrumente pentru eficienţă şi relevanţă

  • Utilizatorii pot explora diverse colecţii de locuri de muncă relevante prin intermediul funcţiei „Job Collections”.
  • Recrutorii pot evalua profilele candidaţilor şi pot iniţia contacte în cazul în care apar oportunităţi potrivite.
  • Experienţa premium cu AI ajută la identificarea rapidă a potrivirii cu un job şi oferă strategii de poziţionare.
285 afișări
Imaginea articolului LinkedIn inovează căutarea de job-uri: noi instrumente pentru eficienţă şi relevanţă

LinkedIn inovează căutarea de job-uri: noi instrumente pentru eficienţă şi relevanţă

LinkedIn anunţă noi instrumente pentru căutarea locurilor de muncă, facilitând găsirea oportunităţilor relevante. Funcţia „Job Collections” permite utilizatorilor să exploreze colecţii de locuri de muncă relevante în diferite industrii şi companii, extinzând astfel opţiunile disponibile. O nouă pagină „Preferences” facilitează selecţia şi gestionarea preferinţelor pentru a găsi locuri de muncă ideale, scrie Tech Crunch.

Joburile disponibile au înregistrat o creştere medie de 16% pe persoană pentru fiecare job, iar competiţia devine din ce în ce mai acerbă. Funcţia „Job Collections” îşi propune să ajute oamenii să găsească oportunităţi potrivite. Pentru a utiliza această funcţie, utilizatorii trebuie să acceseze fila „Jobs” pe LinkedIn, să caute „Explore with Job Collections” şi să exploreze colecţiile relevante pentru interesele lor.

Aceste colecţii pot include locuri de muncă cu opţiuni de lucru remote sau concediu parental extins, precum şi colecţii specifice industriei, cum ar fi alimente şi băuturi, sănătate, mass-media sau sporturi profesioniste şi multe altele. Cei care au lucrat întotdeauna în companii mari, dar doresc o schimbare, pot explora oportunităţile la startup-uri şi întreprinderi mici.

Pagina nouă de „Preferences” permite utilizatorilor să-şi gestioneze preferinţele într-un singur loc pentru a mări şansele găsirii locului de muncă ideal. Aici, se pot seta preferinţe privind tipul de angajare (full-time, part-time, contract etc.) şi locul de muncă (remote, hibrid, la sediu). Utilizatorii din SUA pot seta şi o preferinţă de plată minimă. LinkedIn intenţionează să adauge mai multe preferinţe în viitor.

De asemenea, LinkedIn introduce un nou buton „I’m Interested”, care permite exprimarea privată a interesului pentru a lucra pentru o companie fără a aplica pentru un rol specific, chiar dacă nu există posturi deschise. După exprimarea interesului, recrutorii companiei pot consulta profilul candidatului. LinkedIn recomandă exprimarea interesului pentru primele 10-20 de companii.

Aceste anunţuri survin în contextul lansării unui nou serviciu Premium LinkedIn bazat pe inteligenţă artificială (AI), care ajută oamenii să evalueze rapid dacă o poziţie este potrivită pentru ei şi să îşi poziţioneze mai bine profilul pentru orice job. Noile instrumente sunt lansate pe fondul unei noi valuri de concedieri în industria tech, cu companii precum Google, Audible, Discord şi Amazon anunţând reduceri de personal.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici