Netlix cu reclame? Compania ar putea introduce abonamente mai ieftine care ar avea publicitate. Acţiunile Netflix au scăzut cu peste 36%, după ce perioada de zece ani de creştere a numărului de abonaţi s-a încheiat

  • Acţiunile Netflix au scăzut cu peste 36%, după ce compania a anunţat că perioada de zece ani de creştere a numărului de abonaţi s-a încheiat în primul trimestru şi a recunoscut că devine "mai greu să crească numărul de membri" pe multe pieţe
  • Netflix a recunoscut că creşterea veniturilor sale a "încetinit considerabil". În primul trimestru, veniturile Netflix au crescut cu 10%, până la 7,8 miliarde de dolari, sub aşteptările Wall Street de 7,9 miliarde de dolari
  • În cautare de soluţii, Netlix ia în considerare introducerea unor abonamente prin care clienţii ar putea plăti mai puţin, dar ar avea reclame
1645 afișări
Imaginea articolului Netlix cu reclame? Compania ar putea introduce abonamente mai ieftine care ar avea publicitate. Acţiunile Netflix au scăzut cu peste 36%, după ce perioada de zece ani de creştere a numărului de abonaţi s-a încheiat

Netlix cu reclame? Compania ar putea introduce abonamente mai ieftine care ar avea publicitate. Acţiunile Netflix au scăzut cu peste 36%, după ce perioada de zece ani de creştere a numărului de abonaţi s-a încheiat

 

O atracţie majoră pentru Netflix, de când a devenit un serviciu de streaming, a fost lipsa de publicitate. Totuşi, se pare că acest lucru s-ar putea schimba în viitorul apropiat.

Directorul executiv Reed Hastings a declarat investitorilor, în timpul unei conferinţe telefonice, că Netlix are în vedere introducerea unui plan prin care clienţii ar putea plăti mai puţin, dar ar avea reclame.

"Cei care au urmărit Netflix ştiu că am fost împotriva complexităţii pe care o aduce publicitatea şi sunt un fan al abonamentului simplu. Dar, oricât de mult aş fi un fan al acestui lucru, sunt un fan mai mare al alegerii consumatorilor. Şi a permite consumatorilor care ar dori un preţ mai mic şi care sunt toleranţi la publicitate să obţină ceea ce doresc are mult sens", a spus el.

Reed le-a spus investitorilor că această opţiune ar putea deveni realitate în următorii doi ani.

Întrebat dacă Netflix ar lua în considerare testarea publicităţii pe anumite pieţe înainte de a o lansa la nivel global, Reed a spus că, efectiv, nu este nevoie de aşa ceva.

"Cred că este destul de clar că funcţionează pentru Hulu. Disney o face. HBO a făcut-o", a spus el.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici