- Home
- Comunicate
- BUCUREŞTI, (23.10.2014, 15:07)
25% dintre consumatorii români declară că nu au primit niciodată un serviciu de calitate superioară
Cele mai importante patru atribute ale unui serviciu de calitate superioară pentru consumatorii români sunt rapiditatea cu care este livrat serviciul, politeţea celui cu care se intră în contact la achiziţionarea serviciului şi livrarea acestuia, posibilitatea de a alege dintre mai multe opţiuni şi beneficiile suplimentare oferite în cadrul aceluiaşi serviciu, conform analizei realizată de Customer Focus şi EY numită Experienţa serviciilor superioare, dată astăzi publicităţii.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=8598
(Agenţia de presă MEDIAFAX vă oferă integral comunicatul transmis de Ernst & Young. MEDIAFAX nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru transmisia acestora.)
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil | completa