Facebook renunţă la sistemul său de adrese e-mail. Cum vor fi redirecţionate mesajele de pe adresele @facebook.com

Reţeaua de socializare Facebook a renunţat la serviciul său de adrese e-mail de tip @facebook.com, pe care l-a lansat la sfârşitul anului 2010, dar care era foarte rar utilizat.

1680 afișări
Imaginea articolului Facebook renunţă la sistemul său de adrese e-mail. Cum vor fi redirecţionate mesajele de pe adresele @facebook.com

Facebook renunţă la sistemul său de adrese e-mail. Cum vor fi redirecţionate mesajele de pe adresele @facebook.com (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Îi prevenim pe utilizatorii care folosesc adresele de tip @facebook.com că această funcţie a fost modificată", a declarat, luni, un purtător de cuvânt al companiei.

De acum înainte, e-mailurile trimise la adresele de acest tip vor fi transferate în e-mailurile personale pe baza cărora utilizatorii şi-au creat conturile de Facebook.

"Când cineva trimite un mesaj pe o adresă de tip @facebook.com, acel mesaj nu va mai ajunge în mesageria contului de Facebook. În schimb, e-mailul va fi transferat în prima adresă a contului (utilizatorii au opţiunea de a dezactiva transferul)", a precizat acelaşi purtător de cuvânt.

Potrivit bbc.co.uk, această modificare va fi operată la începutul lunii martie.

Purtătorul de cuvânt a explicat că decizia în cauză a fost luată pentru că "cei mai mulţi utilizatori nu îşi foloseau adresele de Facebook" şi că grupul american preferă "să se concentreze pe îmbunătăţirea serviciului (său) de mesagerie mobilă".

Facebook a început să aloce la sfârşitul anului 2010 fiecărui utilizator o adresă de e-mail care se termină în @facebook.com, în care aceştia puteau să primească şi mesaje de la persoane care nu se aflau în lista lor de contacte de pe site.

Proiectul a fost interpretat în epocă drept o tentativă de a ataca sistemele de e-mail furnizate de Gmail şi Google.

Sistemul de e-mail oferit de Facebook a fost din nou criticat în 2012: reţeaua şi-a atras un val de critici după ce a înlocuit e-mailurile personale ale utilizatorilor, care apăreau în profilurile de Facebook ale acestora, cu adresele lor de tip @facebook.com.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici