Megamax şi-a extins emisia şi vrea să se impună pe piaţa televiziunilor pentru copii

Televiziunea Megamax, prezentă în România, Ungaria, Slovacia şi Republica Cehă, şi-a lărgit emisia la 15 ore pe zi şi vrea să se impună pe piaţa posturilor pentru copii din audiovizualul românesc, a declarat Katalin Radóczy, Chief Programming Officer la compania Chello Central Europe.

865 afișări
Imaginea articolului Megamax şi-a extins emisia şi vrea să se impună pe piaţa televiziunilor pentru copii

Megamax şi-a extins emisia şi vrea să se impună pe piaţa televiziunilor pentru copii

Lansat oficial în România anul trecut, după ce a început să emită în Ungaria, Megamax şi-a lărgit emisia de la 6 ore de difuzare (în momentul lansării pe piaţa audiovizualului românesc) la 15 ore, a anunţat compania Chello Central Europe, care deţine postul.

În acest context, Katalin Radóczy, Chief Programming Officer la Chello Central Europe, a declarat pentru MEDIAFAX că, potrivit cercetărilor de piaţă ale companiei, Megamax are ca ţintă o nişă pentru copii neexplorată de alte televiziuni din România.

"Canalul se adresează în special băieţilor, cu vârste cuprinse între 7 şi 14 ani, care au crescut deja cu Minimax. Megamax reprezintă o alternativă calitativă, cu care ne propunem să atingem poziţia de lider în segmentul vizat. Avem motive să credem în această reuşită, întrucât conţinutul achiziţionat provine de la cei mai mari distribuitori din lume, emisiunile fiind unice pe piaţa de televiziune. Megamax promovează eroii, chiar super-eroii şi, de asemenea, canalul este primul între posturile de copii care scoate în evidenţă emisiunile cu teme sportive, cum ar fi baschetul şi fotbalul, sporturi foarte populare în rândul copiilor. Astfel, ne dorim să îndemnăm băieţii nu doar să privească la televizor, dar în egală măsură să fie activi, să practice sport. Pentru a răspunde acestor nevoi, departamentul nostru de programe a cumpărat serii informative, amuzante şi distractive", a spus Katalin Radóczy.

Conform acesteia, structura programelor Megamax a fost concepută ţinând cont de nevoile identificate în nişa de profil. De asemenea, programele difuzate de Megamax sunt dublate integral în limba română.

"Pentru lunile verii, am planificat în special următoarele genuri de emisiuni: acţiune reală, animaţie şi seriale muzicale. În luna iunie, difuzăm premierele «Radio Free Roscoe» şi «Pad-ul lui Zeke», iar, în iulie, Megamax prezintă «Superfonicii». De asemenea, seriile reprezentative şi foarte cunoscute «Max Otel» (care ocupă primul loc în America Latină pe acest segment) şi faimosul «Lego Ninjago», vor continua", a spus Katalin Radóczy.

Ea a precizat că Megamax va difuza un conţinut nou, zilnic, de la ora 21.00. Printre programele speciale se numără "Code Lyoko - Evoluţie", care va începe din 13 iulie, fiind o serie care combină acţiunea reală cu animaţia 3D. "În luna august vor avea premiera seriile «Rox» şi «Blue Water High», acesta din urmă fiind un serial cu adolescenţi", a spus Katalin Radóczy.

Televiziunea Megamax s-a lansat în România pe 19 noiembrie 2012, fiind disponibilă iniţial în grila UPC Digital.

"În momentul de faţă, Megamax încă îşi dezvoltă reţeaua de distribuţie, vizând cei mai mari operatori de cablu de pe piaţă", a declarat, pentru MEDIAFAX, Anda Mânza, Country Manager Chello Central Europe, România. "Piaţa de canale pentru copii a fost în permanentă mişcare în ultimii ani, iar competiţia este acerbă. Totuşi, cred că Megamax se adresează unei nişe neacoperite, iar calitatea şi conţinutul programelor vor face diferenţa. Practic Megamax vine ca o continuare şi completare a canalului Minimax, atât de îndrăgit în România", a spus Anda Mânza.

În afară de România şi Ungaria, televiziunea Megamax este prezentă şi în Slovacia şi Republica Cehă. "Planul nostru pentru următorii doi ani este acela de a consolida poziţia Megamax în aceste ţări şi, de asemenea, de a păstra o legătură strânsă cu telespectatorii fideli ai postului", a mai spus Katalin Radóczy.

Chello Central Europe este unul dintre principalii furnizori de conţinut din Europa Centrală. Portofoliul curent de televiziuni din România include printre altele: Minimax, Sport1, SportM, Film Café, TV Paprika, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network şi MGM Channel.

Chello Central Europe face parte din compania Chellomedia, divizia europeană de conţinut a Liberty Global, Inc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici