Peter Carl Fabergé, creatorul ouălor FABERGÉ, omagiat de GOOGLE

Google şi-a modificat, miercuri, logoul pentru a celebra 166 de ani de la naşterea lui Peter Carl Fabergé, bijutierul care a creat celebrele ouă de Paşti care îi poartă numele.

2891 afișări
Imaginea articolului Peter Carl Fabergé, creatorul ouălor FABERGÉ, omagiat de GOOGLE

Peter Carl Fabergé, creatorul ouălor FABERGÉ, omagiat de GOOGLE

Astfel, literele din logoul Google sunt înlocuite cu ouă-bijuterii Fabergé, prima literă "g" şi litera "e" finală ieşind din aceste podoabe.

Peter Carl Fabergé (18 mai 1846, Sankt Petersburg - 24 septembrie 1920), cunoscut de asemenea sub numele de Karl Gustavovici Fabergé, a fost un bijutier rus, celebru mai ales pentru ouăle care îi poartă numele, bijuterii realizate din metale şi pietre preţioase, care iniţial au fost create pentru a fi dăruite de Paşti.

Tatăl său era un bijutier, iar Peter Carl Fabergé a preluat afacerea acestuia, după moartea lui.

În 1885, ţarul Alexandru al III-lea al Rusiei i-a cerut lui Fabergé să facă o bijuterie în formă de ou de Paşti pentru soţia sa, împărăteasa Maria, iar astfel au apărut celebrele ouă Fabergé.

Ouăle Fabergé sunt un simbol al luxului şi aristocraţiei şi sunt create din metale preţioase, împodobite cu pietre scumpe. În principiu, ouăle Fabergé sunt cele create între anii 1885 şi 1917 de Casa Fabergé. Acestea erau, în mare parte, miniaturi care puteau fi făcute cadou de Paşti sau puteau fi purtate ca bijuterii.

Google îşi modifică frecvent logoul pentru a marca evenimente importante ale istoriei universale sau pentru a celebra mari personalităţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici