- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (13.11.2009, 16:48)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Zilnic, circa 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook
Zilnic, circa 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook, în ultimele două luni ale anului numărul de utilizatori români ai acestei reţele de socializare crescând cu 60%, a declarat pentru MEDIAFAX Bianca Vlaston, Managing Director Httpool.
60 afișări
Zilnic, circa 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook
"La sfârşitul lui august erau 260.000 de utilizatori cu conturi active pe Facebook. Acum (în noiembrie, n.r.) sunt 420.000. Asta înseamnă că, în două luni, numărul acestora a crescut cu 60%. Dacă facem un calcul pe zile (în intervalul 20 august - 11 noiembrie) înseamnă că, zilnic, 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook", a spus reprezentanta Httpool.
Datorită creşterii spectaculoase a numărului de utilizatori, tot mai mulţi advertiseri sunt atraşi de folosirea acestei platforme ca instrument de promovare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden oprește ofensiva Israelului. Ce au discutat Președintele american și Netanyahu
-
Vremea se răceşte treptat, dar se încălzeşte spre finalul săptămânii 6 - 12 mai
-
Lista finală pentru Europarlamentare: 11 partide şi alianţe şi patru independenţi
-
Nicuşor Dan: Principalul contracandidat rămâne Piedone. Mă aştept ca simpatizanţii PNL să mă voteze
"Având în vedere faptul că, în 2008, numărul de utilizatori Facebook din România era foarte mic şi numărul advertiserilor era aproape de zero. Pe 11 noiembrie, aproximativ 420.000 de români erau utilizatori de Facebook, faţă de 8.000 înregistraţi de Httpool în iulie 2008. Aşa că, dacă în iulie 2008 nu era nici un advertiser din România pe Facebook, în 2009, Httpool a desfăşurat campanii pe Facebook pentru aproximativ 50 de branduri", a spus reprezentanta Httpool.
Până în prezent, în România, Httpool a desfăşurat campanii pentru advertiseri din aproape toate categoriile. În special cei din categoriile de bunuri de larg consum au dorit prezenţe mai puternice, mai integrate în peisajul reţelei sociale, făcând uz de toate tipurile de formate.
"Reţelele sociale sunt locul unde utilizatorii de internet petrec din ce în ce mai mult timp. De exemplu, Mike Hoefflinger, Manager Brand Product Marketing al Facebook, afirmă că pagina "home" din contul Facebook este, în prezent, cea mai atractivă pagină din internet din punct de vedere al timpului pe care utilizatorul i-l alocă. (o ora jumătate, în medie per utilizator, pe zi). Aşadar, unul dintre avantaje ar fi că afinitatea utilizatorilor pentru Facebook este foarte mare, acest site devenind un canal necesar fiecărui plan de media online".
Citește pe alephnews.ro: SONDAJ. Gabriela Firea urcă pe locul 2 în preferințele pentru PMB. Ion Cristoiu: „Va fi o luptă în care se vor folosi sondajele ca principala formă de manipulare”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
Bucureştiul se schimbă la faţă: Un nou complex rezidenţial de 260 de milioane de euro, cu 2.000 de apartamente
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Elena Mateescu anunță cum va fi vremea în minivacanța 1 Mai – Paște! Ce ne așteaptă, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe