- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.11.2017, 10:07)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANALIZĂ: Media comenzilor online a crescut în acest an. Care au fost cele mai căutate produse
Media numărului de comenzi online plasate, pe lună, de un client pe fashiondays.ro a crescut cu 9% în perioada ianuarie – octombrie 2017 faţă de perioada similară din anul precedent, potrivit unei analize a obiceiurilor de cumpărare ale clienţilor transmisă de companie.
676 afișări
ANALIZĂ: Media comenzilor online a crescut în acest an. Care au fost cele mai căutate produse
La nivel regional, în primele zece luni ale anului, un client din România şi Ungaria a plasat, în medie, patru comenzi, în timp ce un client din Bulgaria a plasat aproximativ 4,5 comenzi. O comandă a inclus peste două produse în fiecare dintre cele trei ţări în care este prezentă compania, astfel: în România – 2,21, în Bulgaria – 2,06, iar în Ungaria – 2,29 de produse per comandă.
Aplicaţia a fost intens utilizată pentru achiziţii în toate cele trei ţări, cea mai mare rată de utilizare fiind înregistrată tot în România – peste 50%, în perioada ianuarie – octombrie 2017.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Cutremur în Buzău. Ce magnitudine a avut seismul
-
Războiul din Ucraina, ziua 793. Moscova avertizează că va reacţiona dacă activele ruseşti îngheţate vor fi confiscate / Grecia nu va trimite sisteme Patriot în Ucraina
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
În România, o comandă plasată pe website a inclus, în medie, 53% produse pentru femei, 32% pentru bărbaţi, în timp ce 15% reprezintă obiecte pentru copii. Cea mai mare creştere a fost înregistrată de produsele pentru copii, a căror pondere a crescut cu peste 15%, în primele zece luni ale anului în curs, faţă de perioada similară din 2016.
În Bulgaria, ponderea produselor pentru copii în totalul achiziţiilor a crescut cu peste 26%, iar în Ungaria cu aproape 22%.
În continuare, ca în România, în Bulgaria şi Ungaria, produsele pentru femei sunt cele mai comandate, reprezentând, procentual, 60%, respectiv 62% din totalul produselor cumpărate de pe site-ul companiei în fiecare ţară.
Cele mai multe comenzi au fost plasate de clienţii din Bucureşti, fiind urmaţi de cei din Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timiş. Sofia, capitala Bulgariei, se află pe locul al şaptelea într-un clasament al numărului de achiziţii realizate la nivelul grupului, de la lansarea sezonului toamnă/iarnă 2017.
Citeşte şi: DOLIU la Hollywood. Actorul Brad Bufanda s-a aruncat în gol de pe o clădire din Los Angeles. Avea doar 34 de ani
Citeşte şi: Cât căştigă angajaţii din băncile din top din România. Este cu mult peste media salariilor bancherilor la nivel naţional
Citeşte şi: Financial Times: Planul reformelor fiscale din Statele Unite va contracara practicile de evaziune ale multinaţionalelor
Citeşte şi: Cât căştigă angajaţii din băncile din top din România. Este cu mult peste media salariilor bancherilor la nivel naţional
Citeşte şi: Surprizele iPhone X dezasamblat într-un clip video / Cozile din faţa magazinelor, pentru noul smartphone Apple, surprinse în IMAGINI
Citeşte şi: Cât căştigă angajaţii din băncile din top din România. Este cu mult peste media salariilor bancherilor la nivel naţional
Citeşte şi: Economia mondială, în creştere accelerată. PERICOLELE care ar putea "frâna" această expansiune continuă
Citeşte şi: Consiliul Fiscal avizează negativ noul pachet de măsuri ale Guvernului: „Riscuri neobişnuit de mari”
Citeşte şi: Apple doboară toate recordurile: rezultatele peste aşteptări au propulsat acţiunile, iar gigantul a depăşit prima oară în istorie o capitalizare de 900 MILIARDE dolari
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ana Porgras, descalificată de la Survivor All Stars. Imaginile încă nu au fost difuzate de Pro TV
CANCAN.RO
Cum a scris ZANNI numele lui Andrei Ciobanu, pe biletul de nominalizare la Survivor All Stars. A făcut-o intenționat!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe