Armani şi Zilli intră pe piaţa românească în acest an

Brandurile fashion de lux Emporio Armani şi Zilli vor intra în acest an, prin franciză, pe piaţa românească, iar în 2011 ar putea veni Hermes şi Burberry, a declarat, marţi, Olivier Petcu, directorul general al firmei de consultanţă CPP Management Consultants.

320 afișări
Imaginea articolului Armani şi Zilli intră pe piaţa românească în acest an

Armani şi Zilli intră pe piaţa românească în acest an (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Primul magazin monobrand Emporio Armani va fi deschis la sfârşitul acestui an de firma Alsa Boutique, care deţine mai multe francize de lux în România, respectiv Max Mara, Marela, La Perla, Mariella Burani, Ermenegildo Zegna şi Pal Ziler.

De asemenea, francizorul Victoria 46, care are cel mai mare magazin muntibrand pe Calea Victoriei, va deschide în toamna acestui an un magazin sub brandul retailerul francez de accesorii şi îmbrăcăminte pentru bărbaţi Zilli, potrivit unui studiu realizat de CPP.

Victoria 46 este deţinut de grupul israelian Solmar, francizorul mărcilor Mango, Promod şi Castro, în colaborare cu Amalia Năstase.

"Hermes şi Burberry tatonează de mai mult timp piaţa din România şi sunt în cautarea de spaţii pentru deschiderea unor magazine de tip monobrand, printr-o franciză locală. Sunt purtate discuţii cu eventuali investitori. Cele două brandurile ar putea intra pe piaţa din România la finele anului viitor", a precizat Petcu.

Retailerul britanic de accesorii şi îmbrăcăminte pentru femei Burberry are în prezent un contract cu Victoria 46, care se va încheia la mijlocul acestui an, arată studiul CPP.

De asemenea, retailerul de bijuterii şi ceasuri Cellini a deschis pe Calea Victoriei, în decembrie 2009, un magazin care cuprinde şase mărci, printre care Fabergé şi BlancPain. Tot la finele anului trecut, un alt retailer de bijuterii, Micri Gold, distribuitorul exclusiv al mărcilor Bvlgari, Chopard, Damiani, a dechis cel de-al doilea magazin pe Calea Victoriei.

Maison Haute Horlogerie (MHH), retailer francez specializat în comercializarea de instrumente de scris, bijuterii şi ceasuri de lux, a inaugurat primul magazin în decembrie 2009 pe Calea Victoriei. Magazinul cuprinde şase branduri printre care Montegrappa, DeWitt şi Tibaldi.

Piaţa bunurilor de lux din România a scăzut în 2009 cu 30-35%, la 350 milioane euro, din cauza crizei, estimându-se o revenire a pieşei în acest an, potrivit unui studiu realizat de CPP Management Consultants.

În 2009, în România au fost înregistrate scăderi de 20-30% pe majoritatea segmentelor destinate produselor de lux, cel mai mare declin fiind raportat în industria auto şi ambarcaţiuni de lux. Singurul segment care s-a păstrat la nivelul din 2008 a fost reprezentat de centrele de spa.

Raportul CPP arată că cea mai mare parte a brandurilor fashion de lux operate în franciză au înregistrat scăderi ale vânzărilor de până la 20% anul trecut. Printre brandurile nominalizate se numără Max Mara, La Perla, Canali şi Pal Zileri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici