- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (05.11.2013, 12:52)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Atracţiile turistice româneşti, promovate pe taxiurile londoneze. Campania va costa peste 5 milioane de euro
România va începe anul viitor o campanie de promovare outdoor în valoare de peste 5 milioane de euro în mai multe ţări, care va include reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze şi pe celebrele taxiuri londoneze.
823 afișări
Atracţiile turistice româneşti, promovate pe taxiurile londoneze. Campania va costa peste 5 milioane de euro (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat agenţiei MEDIAFAX Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), prezent la târgul World Travel Market, care se desfăşoară în perioada 4-7 noiembrie la Londra.
Proiectul se va derula pe următorii doi ani şi va costa 5-6 milioane de euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Lungmertrajul „Trei kilometri până la capătul lumii”, în regia lui Emanuel Pârvu, a fost selectat la Cannes. Irina Margareta Nistor: „Filmul o să fie primit cu foarte multă curiozitate”
-
Cîrstoiu: Nu am luat decizia de face un pas înapoi pentru că un medic nu abandonează niciodată
-
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul privat?
-
Arafat, despre misiunile pompierilor din vară: Patru săptămâni în Franţa, şase în Grecia
"Sunt prevăzute diferite modalităţi de promovare outdoor. În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul", a spus Filipescu.
Atracţiile turistice româneşti vor fi prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri din Londra.
Filipescu a adăugat că panourile publicitare vor fi amplasate şi în zone de tranzit, aeroporturi, în staţii de metrouri şi pe autostrăzi. În Spania reclamele vor fi făcute şi pe autobuze.
Citește pe alephnews.ro: Sunt europarlametari, dar doar cu numele. Cine sunt românii care au lipsit la voturile din Parlamentul European
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Primele & singurele imagini cu Mititelu Jr., după ce s-a intoxicat cu medicamente! E bine, mersi!
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe