Carrefour a început extinderea reţelei în acest an cu două magazine de proximitate

Carrefour a început expansiunea reţelei în acest an prin adăugarea altor două magazine de proximitate la reţeaua Express, unul în Bucureşti prin colaborarea cu Salviamax şi unul în Braşov prin parteneriatul cu RostCom, unităţi care vor fi operate în regim de franciză, a anunţat compania.

2294 afișări
Imaginea articolului Carrefour a început extinderea reţelei în acest an cu două magazine de proximitate

Carrefour a început extinderea reţelei în acest an cu două magazine de proximitate (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Retailerul a ajuns astfel la o reţea de 58 de magazine de proximitate, dintre care 10 unităţi în Braşov şi 48 în Bucureşti şi Ilfov.

Şi în 2013, Carrefour a mizat pe extinderea reţelei Express, deschizând 38 de unităţi noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market şi un magazin online.

Express RostCom Zizinului, din Braşov, are o suprafaţă de 205 metri pătraţi şi însumează aproximativ 3.500 de produse, iar Express Salviamax, din Bucureşti, se întinde pe 110 metri pătraţi şi comercializează aproximativ 2.000 de produse.

Carrefour operează în România patru formate de magazine, cu un total de 162 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 58 magazine de proximitate Express şi un magazin online.

În luna decembrie a anului trecut, Tribunalul Bucureşti a aprobat cererea de intrare în insolvenţă a Carrefour România, la cererea unui distribuitor de scutece şi accesorii pentru copii si adulţi care avea de recuperat de la retailer o datorie în valoare de 180.000 euro. Carrefour a achitat datoria şi a cerut suspendarea hotărârii de intrare în insolvenţă, urmând ca instanţa să se pronunţe în data de 15 ianuarie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici