- Home
- Economic
- PARIS, (21.05.2014, 12:00)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Compania feroviară din Franţa modifică staţiile, după ce a cumpărat 2.000 de trenuri prea late
Compania de transport feroviar din Franţa, SNCF, a anunţat că a comandat 2.000 de trenuri pentru o reţea regională extinsă, însă a constatat ulterior că acestea sunt prea late pentru multe dintre staţii, la care au fost începute deja lucrări costisitoare de modificare.
5708 afișări
Compania feroviară din Franţa modifică staţiile, după ce a cumpărat 2.000 de trenuri prea late (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Un purtător de cuvânt al RFF, operatorul reţelei de cale ferată, a confirmat eroarea.
"Am descoperit problema un pic prea târziu, recunoaştem acest lucru şi ne acceptăm responsabilitatea", a declarat purtătorul de cuvânt la postul de radio France Info.
Lucrările de construcţie pentru modificarea peroanelor astfel încât să permită trecerea noilor trenuri au fost începute, însă rămân de reparat mai multe sute de staţii, a adăugat el.
Încurcătura a apărut după ce RFF a transmis dimensiuni eronate privind dimensiunile peroanelor către SNCF, care avea responsabilitatea de a comanda trenurile.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
-
ByteDance nu se lasă. Proprietarul TikTok anunţă că nu va vinde aplicaţia pentru a evita interdicţia în SUA
-
Blinken s-a întâlnit la Beijing cu ministrul chinez de Externe. Factorii "negativi" se acumulează în relaţiile dintre SUA şi China, afirmă Wang Yi
-
Spania va trimite rachete Patriot Ucrainei, însă Grecia exclude furnizarea de sisteme de apărare antiaeriană către Kiev
RFF a furnizat date doar despre peroanele construite în ultimii 30 de ani, iar cele mai multe dintre cele peste 1.200 de peroane din Franţa au fost construite cu mai mult de 50 de ani în urmă.
Reparaţiile au costat deja 80 de milioane de euro.
Ministrul Transporturilor, Frederic Cuvillier, a dat vina pentru această problemă pe "sistemul feroviar absurd", referindu-se la schimbările decise de autorităţi în 1997 de a separa RFF de SNCF.
Într-o situaţie similară, la compania de metrou Metrorex, sindicaliştii au afirmat, la sfârşitul lunii aprilie, că platformele noilor trenuri cumpărate de Metrorex, pentru care s-ar fi plătit 98 milioane de euro, sunt prea late şi impun modificări în toate cele 14 staţii de pe Magistrala 2, compania susţinând, în replică, faptul că trenurile respectă normele tehnice impuse.
Citește pe alephnews.ro: Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ana Porgras, descalificată de la Survivor All Stars. Imaginile încă nu au fost difuzate de Pro TV
CANCAN.RO
Cum a scris ZANNI numele lui Andrei Ciobanu, pe biletul de nominalizare la Survivor All Stars. A făcut-o intenționat!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe