- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (18.05.2023, 13:20)
- Petru Mazilu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Constructorii auto germani cer amânarea normelor post-Brexit
Constructorii auto germani au solicitat autorităţilor din UE şi Marea Britanie să amâne aplicarea normelor post-Brexit deoarece acestea ar putea împiedica tranziţia către vehiculele electrice, potrivit Reuters.
310 afișări
Puternica asociaţie a industriei auto din Germania a cerut Uniunii Europene şi Marii Britanii să amâne normele post-Brexit despre care spune că ar împiedica tranziţia către vehiculele electrice.
Conform acordului comercial convenit la ieşirea Marii Britanii din UE, 45% din valoarea unui vehicul electric vândut în UE trebuie să provină din Marea Britanie sau din UE începând cu 2024 pentru a evita taxele suplimentare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Problema este că un pachet de baterii poate reprezenta până la jumătate din costul unui nou vehicul, iar Europa nu a dezvoltat încă o industrie proprie de baterii suficient de mare. De asemenea, este puţin probabil să o facă până la sfârşitul anului 2023, a declarat asociaţia într-un comunicat.
Taxele atât la exporturile către Marea Britanie, cât şi la importurile din această ţară ar reprezenta „un dezavantaj competitiv semnificativ pentru industria auto europeană în raport cu concurenţii săi asiatici pe piaţa britanică atât de importantă", se precizează în comunicat.
De asemenea, normele ar reprezenta un „pericol pentru dezvoltarea e-mobilităţii", deoarece ar afecta întregul lanţ de aprovizionare din UE, inclusiv producătorii de baterii, ceea ce ar face ca Europa să rămână şi mai mult în urmă ca loc de producţie.
Concluzia comunicatului este că „acest lucru ar pune frână transformării".
La începutul săptămânii, producătorul auto Stellantis a avertizat că fabricile de automobile britanice se vor închide dacă nu se va rezolva această problemă. Marea Britanie a anunţat miercuri că se poartă discuţii cu Bruxelles-ul pe această temă.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe