- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (07.02.2017, 07:30)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Contractul de revizuire a studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti a fost atribuit prin procedură de licitaţie publică
Contractul de revizuire a studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti a fost atribuit prin procedură de licitaţie publică asocierii Spea Ingegneria Europea, sucursala din Bucureşti, contractul având o durată de implementare de 17 luni, potrivit unui comunicat transmis luni de CNAIR.
2692 afișări
Contractul „Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Piteşti” a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti Tecnic Consulting Engineering România SRL, anunţă Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Finanţarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (85%) şi bugetul de stat (15%).
CNAIR a supus dezbaterii publice cele cinci variante de traseu ale Autostrăzii Sibiu-Piteşti, încă din faza realizării Studiului de Fezabilitate şi a declanşat discuţii cu autorităţile locale şi cu toţi cei interesaţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Având în vedere importanţa acestui proiect, autostrada Sibiu-Piteşti, la nivelul CNAIR s-a înfiinţat încă de anul trecut colectivul de lucru - Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/Actualizarea Studiului de Fezabilitate (SF) pentru „Autostrada Sibiu-Piteşti”. Această unitate, în cadrul căreia au fost desemnaţi 18 angajaţi ai CNAIR de diferite specializări, va urmări procesul de realizare a SF-ului şi, în mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel încât să fie respectate standardele de calitate impuse de UE.
Pentru realizarea eficientă a Studiului de Fezabilitate, compania a decis în luna decembrie 2016 suspendarea contractului pentru o perioadă de trei luni întrucât în sezonul de iarnă nu se pot realiza investigaţii de teren, în special studii geotehnice.
În cadrul CTE-CNAIR din noiembrie 2016 a fost avizat traseul pentru ultimele secţiuni ale autostrazii Sibiu - Piteşti, după cum urmează: secţiunea 2 (Boiţa – Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000) şi secţiunea 3 (Racoviţă – Văleni, de la km 43+000 la km 72+000).
Astfel, traseul întreg al Autostrăzii Sibiu – Piteşti, în lungime de aproximativ 123 km, este compus din şase secţiuni:
- Secţiunea 1, Sibiu - Boiţa, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (Defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente;
- Secţiunea 2, Boiţa - Racoviţă de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boiţa cu localitatea Racoviţă;
- Secţiunea 3, Racoviţă-Văleni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului făcând conexiunea dintre Defileul Oltului şi Defileul Văii Topologului;
- Secţiunea 4, Văleni - Curtea de Argeş, de la km 72+000 la km 90+000 traversează Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Argeş;
- Secţiunea 5, Curtea de Argeş – Piteşti, de la km 90+000 to km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeş cu oraşul Piteşti şi autostrada existentă prin valea Argeşului;
- Secţiunea 6, această secţiune constă în reabilitarea a 14 km de Drum Naţional, respectiv DN 73C fiind drum de legătură între Nodul Rutier Tigveni şi Râmnicu Vâlcea, precum şi construcţia a 2,5 km de drum nou.
Citeşte şi: EXCLUSIV Calendarul fiscal 2017 – principalele termene de declarare şi plată a taxelor din acest an
Citeşte şi: Dacia Renault cheamă în service peste 1.600 de maşini cu probleme la airbag şi sistemul de frânare
Citeşte şi: Toată lumea stă cu ochii pe curs: Leul se întăreşte pe fondul optimismului pieţelor externe
Citeşte şi: Ministerul Finanţelor: Conducătorii instituţiilor răspund penal dacă depăşesc limitele creditelor de angajament
Citeşte şi: Viorel Ştefan, ministrul Finanţelor: Sper ca până miercuri legea bugetului să plece spre promulgare
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe