- Home
- Economic
- MIOVENI, JUD. ARGEŞ, (10.07.2013, 16:01)
- Ioan Dornescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia a exportat peste 2 milioane de autovehicule prin Centrul Logistic din Mioveni
Dacia, cel mai mare exportator din România, livrează pe plan extern peste 90% din producţia de maşini, expediind în străinătate din 2005 până în prezent peste 2 milioane de autovehicule prin Centrul Logistic din Mioveni, a anunţat miercuri compania.
275 afișări
Dacia a exportat peste 2 milioane de autovehicule prin Centrul Logistic din Mioveni (Imagine: Stefan Birlodeanu/Mediafax Foto)
Activităţile Uzinelor Dacia şi ale platformei logistice de la Mioveni au generat anul trecut 7,7% din exporturile României.
Uzina de Vehicule Dacia produce maşini finite, dar şi piese pentru alte uzine ale grupului Renault. La nivelul anului trecut, 93% din producţia uzinei a fost exportată.
Unitatea asigură producţia modelelor din gama Dacia - Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway şi Duster, dar şi Renault Symbol (cu o cotă de 16% în prezent), având peste 8.500 de salariaţi. Cadenţa zilnică a uzinei este de 1.390 unităţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Pe de altă parte, Uzina Mecanică şi Şasiuri Dacia este cea de-a doua mare unitate de producţie situată pe platforma de la Mioveni, cu peste 3.600 de angajaţi. Aproximativ 70% din producţia activităţii mecanice este destinată uzinelor din grupul Renault, pe primele locuri figurând Rusia, Turcia şi Franţa.
Centrul logistic din Mioveni alimentează 13 uzine ale alianţei Renault-Nissan, din 2005 până în prezent fiind expediaţi pe cale rutieră, maritimă sau feroviară 7,58 milioane metri cubi de piese, echivalentul a 3,4 milioane de maşini.
Direcţia logistică Dacia gestionează şi expediţia maşinilor finite, săptămânal ieşind pe porţile uzinei 500 de camioane şi 14-15 trenuri încărcate cu maşini.
Centrul logistic ILN din Mioveni a fost deschis în 2005 şi a necesitat investiţii de peste 20 milioane euro în intervalul 2005-2012.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe