Didi Chuxing, considerată "Uberul chinezesc", se aliază cu Taxify în mai multe ţări, inclusiv România

Didi Chuxing, compania de ride-sharing din China, a anunţat, marţi, că va investi şi va colabora cu firma europeană de ride-sharing Taxify, rivala Uber în Europa, pentru a creşte reţeaua companiei în mai multe state din Asia, Africa şi Europa, printre care şi România, potrivit CNBC.

554 afișări
Imaginea articolului Didi Chuxing, considerată "Uberul chinezesc", se aliază cu Taxify în mai multe ţări, inclusiv România

Didi Chuxing, considerată "Uberul chinezesc", se aliază cu Taxify în mai multe ţări, inclusiv România

Compania chineză va colabora şi va investi în firma europeană Taxify, pentru a se extinde pe mai multe pieţe, printre care România, Ungaria, Africa de Sud, Nigeria şi Kenya.

Cele două companii au transmis, într-o declaraţie comună, că Didi va sprijini creşterea companiei Taxify şi o va ajuta să devină cea mai populară opţiune de transport în Europa şi Africa. Cele două companii nu au menţionat suma care ar urma să fie investită.

Didi, cunoscută ca Uber din China sau "Uberul chinezesc", este evaluată la 50 de miliarde de dolari, fiind una dintre cele mai valoroase companii private de tehnologie, după Uber, care valorează 66 de miliarde de dolari.

"Taxify va utiliza parteneriatul pentru a-şi consolida poziţia pe pieţele principale din Europa şi Africa", a precizat, în comunicatul transmis, Markus Villig, fondator şi director executiv al Taxify.

Didi oferă servicii de ride-sharing pentru mai mult de 400 de milioane de utilizatori, potrivit companiei. Didi a achiziţionat Uber China în august 2016.

Taxify, rivala companiei Uber, este operată de o companie din Estonia înfiinţată în 2013, care are 2,5 milioane de utilizatori în 18 ţări din Europa şi Africa. Aplicaţia Taxify a fost lansată în România în 2016.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici