- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (13.08.2015, 14:32)
- Aurelia Alexa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Directorul general, directorul comercial şi cel tehnic de la RATB au fost demişi
Directorul general al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), Vincenţiu Daniel Antonescu, a fost demis de Consiliul de Administraţie, pentru management defectuos, decizii similare, dar fără a fi precizat motivul, fiind luate şi pentru directorul comercial şi cel tehnic.
2637 afișări
Directorul general, directorul comercial şi cel tehnic de la RATB au fost demişi (Imagine: Andreea Alexandru/Mediafax Foto)
Surse din Primăria Capitalei au declarat joi, pentru MEDIAFAX, că toţi cei trei directori erau cu delegare de atribuţii, iar deciziile de demitere au fost luate în şedinţa Consiliului de Administraţie care a avut loc miercuri.
Directorul general al RATB, Vincenţiu Daniel Antonescu, ar fi fost demis pentru management defectuos, au precizat sursele citate.
De asemenea, au fost demişi directorul comercial, Ileana Savu, şi directorul de Mentenanţă şi Administrare Sisteme, Adrian Mihail, activitatea lor pe aceste funcţii urmând să se încheie luni.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Vincenţiu Daniel Antonescu era director general al RATB din iunie 2014, când l-a înlocuit pe Daniel Florentin Doman, care a demisionat, din motive personale.
În luna iulie, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a instituit popriri pe conturile RATB, fiind luată măsura indisponibilizării inclusiv pe sumele obţinute din încasările zilnice, pentru recuperarea datoriilor.
Reprezentanţii RATB arătau, în 21 iulie, că debitul calculat de ANAF a fost contestat în instanţă, fiind în faza de recurs. Aceştia precizau că datoria instituţiei era atunci de 272.431.800 de lei, sumă ce provine din taxa pe valoarea adăugată, care include şi subvenţia acordată beneficiarilor de gratuităţi şi reduceri (pensionari, elevi, studenţi), în conformitate cu Hotărârea Consiliului General al Municipiului Bucureşti din 2006, pentru perioada septembrie 2007- martie 2013.
În luna mai, sindicatele din RATB atenţionau că, din cauza lipsei pieselor de schimb, a uzurii parcului vehiculelor şi a infrastructurii, în scurt timp s-ar putea să circule mai puţine autobuze, troleibuze şi tramvaie, mult sub limita necesarului zilnic.
Ei au afişat atunci, în mijloacele de transport de pe toate traseele din Capitală, mesaje în care au scris: "Din cauza lipsei pieselor de schimb, nu vă mai putem transporta în siguranţă. Protest sindical împotriva distrugerilor provocate în RATB de actuala conducere. Stimaţi călători, în ciuda semnalelor noastre de alarmă, trase în nenumărate rânduri, tot mai multe vehicule nu mai întrunesc condiţiile de a ieşi pe traseu în siguranţă. Pentru că: - uzura parcului de vehicule este mult prea mare; - piesele de schimb sunt cu totul insuficiente; - starea infrastructurii devine din ce în ce mai precară; - cei în drept să rezolve aceste probleme fug de răspundere; - nu sunt respectate condiţiile de sănătate şi securitate, trebuie să vă anunţăm, cu părere de rău, că Serviciul Public de Transport în Comun din Capitală va ajunge să fie oprit, în curând, în totalitate".
Reprezentanţii RATB arătau atunci că autobuzele, troleibuzele şi tramvaiele RATB defecte, care sunt retrase de pe trasee, vor fi reparate din a doua jumătate a lunii iunie, precizând că toate vehiculele aflate în circulaţie au reviziile tehnice efectuate şi îndeplinesc standardele de siguranţă.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe