- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (14.07.2014, 17:31)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Farmec a deschis primul magazin de brand din afara României
Firma G2D SPC, partenerul din Grecia al Farmec, a deschis un magazin de brand Farmec în Salonic, primul al producătorului român de cosmetice din afara României, după modelul celui din Cluj-Napoca, şi intenţionează să deschidă unităţi şi în alte localităţi elene.
764 afișări
Farmec a deschis primul magazin de brand din afara României (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)
"Produsele Farmec sunt populare în rândul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oraş ca mărime din Grecia, un centru universitar important şi fosta capitală europeană a culturii din 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne-au determinat să alegem oraşul Salonic pentru a găzdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din exteriorul României", a declarat directorul general al Farmec, Mircea Turdean.
Magazinul cuprinde mărcile de cosmetice ale producătorului: Farmec, Gerovital şi Aslavital. Produsele Farmec sunt prezente pe piaţa elenă şi în SPA-urile anumitor hoteluri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Shakira numește monogamia o „utopie”. Ce spune cântăreața la doi ani de la despărțirea de Piqué
-
Dronele Institutului de Fizică a Pământului monitorizează zona surpării din Slănic
-
A ordonat Putin uciderea lui Navalnîi? Iată ce arată evaluarea agenţiilor de informaţii americane
-
Mare economist maghiar: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România!"
Anul trecut, compania a inaugurat un magazin de brand al companiei, în Cluj-Napoca, care face parte dintr-un proiect mai amplu, denumit Centrul de Frumuseţe Farmec, şi care a presupus o investiţie de 360.000 euro, precum şi un magazin de prezentare în Budapesta, în cadrul căruia funcţionează şi un salon de înfrumuseţare.
Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajaţi. Din 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia şi Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările din regiune, precum Ungaria, Polonia şi Republica Moldova.
Farmec a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei (31,2 milioane euro), cu 14% mai mare faţă de valoarea din 2012, ca urmare a investiţiilor realizate în ultimii ani şi a lansării de noi produse, şi estimează pentru 2014 un avans de 10%.
Citește pe alephnews.ro: Cum să-ți stimulezi metabolismul? 5 moduri simple pentru a accelera pierderea de grăsime
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe