- Home
- Economic
- TIMIŞOARA, (17.02.2017, 18:11)
- Adriana Mit
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, după vizita pe autostrada Lugoj – Deva: „Şefii de proiect au minţit"
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat, vineri, la Timişoara, după ce a vizitat lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, că a fost “minţit” de către şefii de proiect şi nu a putut să anunţe o dată la care tronsonul de 15 kilometri va fi deschis circulaţiei, transmite corespondentul MEDIAFAX.
5002 afișări
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, după vizita pe autostrada Lugoj – Deva: „Şefii de proiect au minţit" (Imagine: Raul stef/ Arhiva Mediafax Foto)
Ministrul Cuc a afirmat că a luat decizia de a vizita lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, cuprins între localităţile Traian Vuia şi Margina, după ce a aflat că a fost "dezinformat total" cu privire la stadiul lucrărilor.
“Am efectuat o vizită de inspecţie, am vrut să mă asigur care este stadiul lucrărilor pe acest tronson de autostradă. Premierul mi-a cerut să deblochez situaţia în ceea ce priveşte lotul 2. Am convocat la sediul ministerului toţi factorii implicaţi în acest proiect şi am cerut să mi se explice care sunt problemele. Mi-au spus că nu sunt absolut niciun fel de probleme, doar cele birocratice, şi că recepţia se putea face. Din păcate, am constatat că aceşti membri care au participat la proiect m-au dezinformat total. Acesta este motivul pentru care am venit astăzi (n.r. vineri) la faţa locului să văd care este situaţia actuală. Bineînţeles că vor suporta consecinţele”, a declarat ministrul Transporturilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sunt europarlametari, dar doar cu numele. Cine sunt românii care au lipsit la voturile din Parlamentul European
-
Firea intră în cursa electorală: Împreună vom lupta pentru dreptul bucureştenilor la o viaţă mai bună
-
Burduja, despre candidatura la Primăria Capitalei: Să mergem înainte şi să le prezentăm bucureştenilor un model de administraţie liberală
-
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul privat?
Răzvan Cuc a mai precizat că, săptămâna trecută, Comisia de Recepţie a fost prezentă pe lotul 2, însă spune că membri ei l-au “dezinformat” pentru că i-au transmis că tronsonul de 15 kilometri poate fi deschis, deşi nu au fost luate câteva "măsuri care sunt vitale", spune ministrul.
“Eu am zis să fiu prevăzător şi să mai aştept un pic. Este de neacceptat. Nu va continua aşa lucrul în CNAIR, sub nicio formă. Cine nu-şi doreşte să se schimbe, este liber să plece. Cel mai mult m-a mirat graba nejustificată de deschidere a acestui sector de autostradă în decembrie, fără a lua în calcul câteva măsuri care sunt vitale. Noi într-o lună am finalizat auditul de siguranţă rutieră, necesar la deschiderea tronsonului, sunt montaţi senzori să vedem dacă sunt anumite mişcări ale terasamentului. Mai mult, am mărit perioada de garanţie pentru acest tronson de la patru la opt ani, ţinând cont că lucrările au fost realizate de un antreprenor care a mai avut probleme şi pe un alt tronson de autostradă”, a afirmat Răzvan Cuc.
Ministrul Transporturilor a mai precizat că a fost solicitat un punct de vedere suplimentar de la un expert independent.
“Lucrările care mai sunt de executat, porţiunea de 3.200 de metri de şanţuri şi restul, pot fi făcute şi sub trafic, dar acest lucru va fi analizat de comisie în perioada imediat următoare. Urmează ca expertul să transmită punctul de vedere. Eu am venit la faţa locului pentru că şefii de proiect m-au minţit. Eu am estimat că autostrada ar putea fi deschisă, iar restul lucrărilor să se facă sub trafic”, a conchis ministrul Transporturilor.
Citeşte şi: Şapte firme şi consorţii au depus oferte pentru finalizarea unui tronson din Autostrada Transilvania
Citeşte şi: Contractul de revizuire a studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti a fost atribuit prin procedură de licitaţie publică
Citeşte şi: Denivelare de teren pe autostrada Sibiu-Orăştie. CNAIR: „Nu e pe tronsonul refăcut în regie proprie”
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Timpul trece, suferința rămâne. Anxietatea pe care o simțiți ar putea fi „doliu pandemic”
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Citește și: Şapte firme şi consorţii au depus oferte pentru finalizarea unui tronson din Autostrada Transilvania
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Primele & singurele imagini cu Mititelu Jr., după ce s-a intoxicat cu medicamente! E bine, mersi!
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe