„Pentru 2016, estimăm o creştere cu peste 30% a pieţei faţă de anul anterior”, declară Adrian Voican, director general BIBI Touring Touroperator.
Afacerile BIBI Touring Touroperator au crescut cu 60% în 2016 din turismul intern, în contextul interesului crescut pentru destinaţiile interne.
Citeşte şi: 1 Iunie, declarată zi liberă, precum şi legea care permite majorarea tichetului de masă până la 15 lei, promulgate de preşedintele Iohannis
Datele companiei arată că, odată cu evoluţia cererilor pentru destinaţiile din România, au crescut şi aşteptările turiştilor în materie de servicii şi confort. „Observăm o cerere tot mai mare pentru cazări în hoteluri de patru şi cinci stele şi o atenţie deosebită acordată condiţiilor de cazare, facilităţilor de divertisment şi de petrecere a timpului liber, zonelor de relaxare şi accesului la tehnologii”, adaugă Adrian Voican.
Numărul de turişti străini care vizitează România este din ce în ce mai mare. Compania estimează că numărul turiştilor cazaţi în România se va dubla până în 2020.
Voucherele de vacanţă reprezintă un alt factor de creştere al consumului turistic în România. Acestea vor contribui din ce în ce mai mult la creşterea vânzărilor agenţiilor specializate.
Citeşte şi: Erdogan va putea guverna până în 2029 şi va avea puteri executive extinse, potrivit unui proiect constituţional
Citeşte şi: La o zi după ce Vladimir Putin a aprobat retragerea Rusiei din cadrul Curţii Penale Internaţionale şi Rodrigo Duterte vrea să retragă Filipine
„În strânsă legătură cu această creştere, până în 2020 vom vedea noi investiţii în dezvoltarea infrastructurii în turism, un exemplu fiind transformarea vechilor centre de tratament în SPA-uri şi centre moderne”, a explicat directorul BIBI Touring Touroperator.
Citeşte şi: Topul destinaţiilor de vacanţă preferate de turiştii din întreaga lume. Ce loc a surclasat celebrul Turn Eiffel sau Marile Piramide din Egipt