Povestea româncei care transformă apa în BANI, exploatând un loc pe care toată lumea îl IGNORĂ

O prezenţă constantă în ediţiile anterioare ale catalogului 100 Cei mai admiraţi manageri, Rucsandra Hurezeanu a dezvoltat un model de afacere neobişnuit.

1998 afișări
Imaginea articolului Povestea româncei care transformă apa în BANI, exploatând un loc pe care toată lumea îl IGNORĂ

Povestea româncei care transformă apa în BANI, exploatând un loc pe care toată lumea îl IGNORĂ

Dermatocosmeticele Ivatherm sunt produse în Franţa şi vândute în România şi crede cu convingere că o organizaţie strunită autoritar cu oameni conduşi prin intimidare este inerent mai puţin capabilă de inovaţii şi creativitate.

„Se ştie că oamenii stresaţi şi terorizaţi, sunt hipervigilenţi, defensivi şi preocupaţi exclusiv de persoana proprie. Astăzi vedem clar o creştere a importanţei valorilor «feminine» în conducerea companiilor: comunicarea, empatia, grija faţă de ceilalţi, cooperarea. Femeile-lider de astăzi par confortabile cu propria feminitate, recunoscând şi apreciind cu înţelepciune grija pentru ceilalţi în stilul lor de conducere”.

Conform celor mai recente informaţii, compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 2,7 milioane de euro, cu 60% mai mari decât în 2014, ca urmare a intrării pe pieţe noi de export, între care se numără China.

Ivatherm este firma care are în portofoliu produse dermato-cosmetice „made in Franţa” cu apă termală de la Herculane. Anterior, timp de un deceniu, românca a lucrat în domeniul farma, unde s-a angajat imediat după ce a absolvit Facultatea de Medicină.

A decis să îşi creeze propria afacere după ce a crescut în domeniul farma până când, după cum spune chiar ea, a simţit că nu mai are unde urca.

Citeşte continuarea pe Business Magazin.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici