- Home
- Economic
- WASHINGTON, (03.08.2014, 17:03)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Procter&Gamble, cel mai mare producător de bunuri de consum la nivel mondial, intenţionează să vândă sau să renunţe la circa 100 de branduri, în următorii doi ani, pentru a reduce costurile şi a se concentra pe cele mai importante linii de produse.
10196 afișări
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Cele 70-80 de branduri care vor rămâne în portofoliul P&G au reprezentat 90% din vânzări şi peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani, a declarat directorul general al companiei, A.G. Lafley, relatează Bloomberg.
El a arătat că reevaluează portofoliul de branduri al companiei şi a început deja să restrângă operaţiunile grupului.
Până în prezent, cea mai notabilă decizie a fost vânzarea diviziei producătoare de alimente pentru animale, pentru 2,9 miliarde de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
-
Situaţie de urgenţă la Slănic. Craterul apărut în oraş - autorităţile din Prahova vor să facă noi evacuări ale populaţiei
-
Războiul din Ucraina, ziua 799. SUA acuză Rusia că foloseşte arme chimice / Replica Moscovei / Oraş pârjolit de ruşi în estul Ucrainei: doar turla bisericii a rămas intactă / Ne îndreptăm spre un război Rusia-NATO?
-
Elveţia a invitat peste 160 de ţări la conferinţa pentru pace în Ucraina. Rusia nu este pe listă
Între cele mai importante branduri ale companiei se află detergenţii Tide, scutecele Pampers, pasta de dinţi Crest şi aparatele de ras Gillette.
"Va fi o companie mai mică şi mai puţin complicată, care va fi mai uşor de operat", a spus Lafley la o conferinţă cu analiştii.
El a refuzat ulterior, într-un interviu, să identifice brandurile la care se va renunţa.
"Vom vinde un brand de peste 1 miliard de dolari, dacă nu mai este strategic. Nu vindem muştele de pe coada câinelui", a spus şeful P&G.
Între brandurile care ar putea fi vândute se numără Ausonia, Discreet, Blend-a-Dent, Braun, Oral-B şi Rindex, care realizează fiecare vânzări de sub 100 de milioane de dolari, consideră Ali Dibadj, analist la Sanford C. Bernstein în New York.
Vânzările P&G au scăzut cu 1%, la 20,2 miliarde de dolari, în trimestrul al patrulea, încheiat la 30 iunie. Analiştii anticipau vânzări de 20,5 miliarde de dolari.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că tu, eu și toți din țară avem puterea
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Florin Piersic este în pericol și trebuie dus de urgență la Viena! Scandal uriaș generat de evenimentele din spital
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe