- Home
- Economic
- CLUJ-NAPOCA, (01.10.2015, 16:49)
- , Vasile Măgrădean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Producătorul român de cosmetice Farmec a inaugurat în Barcelona primul magazin din Spania
Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a inaugurat în Barcelona, cu ajutorul unui partener local, primul magazin din Spania, situat într-o zonă foarte accesibilă publicului, aflată aproape de centrul oraşului.
1046 afișări
Producătorul român de cosmetice Farmec a inaugurat în Barcelona primul magazin din Spania
Potrivit unui comunicat transmis, joi, de compania Farmec, deschiderea magazinului din Barcelona a venit ca răspuns la cererile din ce în ce mai mari de produse cosmetice româneşti din partea localnicilor, a turiştilor şi a românilor stabiliţi în Spania.
"Partenerul companiei Farmec SA din Barcelona, Mercatrom Alimentacion SL, a inaugurat recent primul magazin de brand Farmec din Spania, în Barcelona. Situat pe strada Carrer Provença, o zonă foarte accesibilă publicului, aflată aproape de centrul metropolei, noul magazin îşi aşteaptă vizitatorii într-un spaţiu modern, inspirat de designul existent deja în toate magazinele Farmec din ţară sau din străinătate. Deschiderea noului magazin de brand Farmec în Barcelona, unul dintre cele mai apreciate oraşe din lume de către turiştii de pretutindeni, a venit ca răspuns la cererile din ce în ce mai mari de produse cosmetice româneşti din partea localnicilor, a turiştilor şi a românilor stabiliţi în Spania", se arată în comunicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, scrie în comunicat că, în cadrul noului magazin din Spania, "consumatorii se vor bucura de brandurile recunoscute şi apreciate ale companiei Farmec şi vor primi recomandări profesioniste din partea personalului specializat".
Vizitatorii noului magazin din Barcelona pot găsi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica de la Cluj-Napoca, precum şi mărci tradiţionale, printre care dermatocosmeticele din gama Gerovital H3 Derma+, produsele din gamele Gerovital H3 Classic şi Retinol, Gerovital H3 Evolution, cât şi cele dedicate îngrijirii bărbaţilor, Gerovital H3 Men.
"Alături de acestea, consumatorii se mai pot bucura şi de produsele din gamele Aslavital, Farmec Argan Plus, precum şi de alte produse pentru îngrijire personală, cosmetică decorativă şi produse din gamele profesionale din portofoliul Farmec”, se mai arată în comunicatul Farmec.
Magazinul de brand din Barcelona este cel de-al treilea centru Farmec inaugurat în afara ţării anul acesta, după ce, în primăvară, au fost deschise magazinele din Franţa (Menton) şi Grecia (Alexandroupoli).
În 2014, două magazine Farmec au fost inaugurate în Grecia, la Salonic şi Katerini.
Primul magazin Farmec din afara ţării a fost deschis în 2003 în Sharjah, Emiratele Unite Arabe. Din 2013, compania are un magazin de brand şi în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Corvin.
În România, Farmec deţine şase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu Mureş.
În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice din România, având acreditări internaţionale ale proceselor de fabricaţie.
În primul semestru din acest an, afacerile producătorului român de cosmetice Farmec au crescut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 82,66 milioane de lei (18,6 milioane euro), susţinute de extinderea portofoliului de produse şi de dezvoltarea vânzărilor online.
Anul trecut, Farmec Cluj-Napoca a încheiat cu o cifră de afaceri de 152 milioane lei (34 milioane euro), în creştere cu peste 10% faţă de valoarea din 2013, după investiţii în modernizarea liniilor de producţie şi extinderea portofoliului de produse.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe