Renault şi compania Intel pregătesc maşina viitorului: Autoturismul va fi „autonom, electric şi conectat“

Renault şi compania Intel pregătesc maşina viitorului, producătorul auto francez anunând recent semnarea unui acord de achiziţionare a unei divizii de cercetare şi dezvoltare din Franţa a grupului american Intel. Autoturismul va fi „autonom, electric şi conectat“.

3689 afișări
Imaginea articolului Renault şi compania Intel pregătesc maşina viitorului: Autoturismul va fi „autonom, electric şi conectat“
Producătorul auto francez Renault, cu activităţi de producţie şi în România,  a anunţat recent semnarea unui acord de achiziţionare a unei divizii de cercetare şi dezvoltare din Franţa a grupului american Intel, conform ZF.

Specialiştii spun că achiziţia este un pas făcut de Renault spre maşina viitorului, care va fi „autonomă, electrică şi conectată“.

Unitatea respectivă se ocupă cu activităţi de cercetare şi dezvoltare în domeniul software-ului integrat. „Acest proiect de achiziţie se înscrie complet în cadrul strategiei grupului Renault, care vizează furnizarea de noi servicii conectate şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor săi“, a declarat CEO-ul grupului, Carlos Ghosn.

Termenii acordului nu au fost făcuţi publici. Activităţile Intel incluse în acord implică peste 400 de salariaţi din cadrul a două locaţii, Toulouse şi Sophia Antipolis, în apropiere de Nisa.

Achiziţia, care ar putea fi finalizată până la sfârşitul celui de-al doilea trimestru, se va realiza prin cumpărarea de către Renault a unei societăţi nou-create de către Intel în cadrul căreia vor fi transferate activităţile de R&D.

Potrivit La Tribune, achiziţia are menirea de a ajuta Renault să prindă viteză în dezvoltarea maşinii viitorului. „Este o competentă-cheie pentru viito­rul industriei auto“, a declarat Alexandre Corjon, oficial Renault. Şi, evident, constructorul vrea să rămână lider în ceea ce priveşte maşina viitorului, care va fi „autonomă, electrică şi conectată“.

Renault era perceput drept pionier în domeniul software-ului integrat cu R-Link, sistemul său care reunea mai multe aplicaţii de conectivitate. Numai că acest sistem a devenit depăşit în condiţiile în care Apple şi Google au dezvoltat propriile soluţii de sincronizare a telefoanelor cu tabloul de bord.

Articolul complet este disponibil pe ZF.ro.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici