- Home
- Economic
- NEW YORK, (11.11.2014, 20:01)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările Alibaba în Ziua Celibatarilor au depăşit 9 mld dolari, fiind peste cele din Black Friday
Vânzările companiei de comerţ online Alibaba în Ziua Celibatarilor, replica chineză a Valentines Day, au depăşit 9 miliarde de dolari în 24 de ore, fiind peste cele care au avut loc în SUA în Black Friday, relatează MarketWatch.
212 afișări
Vânzările Alibaba în Ziua Celibatarilor au depăşit 9 mld dolari, fiind peste cele din Black Friday (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Volumul vânzărilor procesate prin intermediul aplicaţiei de plăţi Alipay în ziua de 11 noiembrie a trecut de 2 miliarde de dolari în doar o oră şi 11 secunde şi a depăşit în total 9 miliarde de dolari în 24 de ore, circa 43% fiind realizate de pe dispozitive mobile, potrivit Alibaba.
Directorul general al Alibaba, Jack Ma, a declarat pentru CNBC că este îngrijorat dacă livrările produselor vor putea fi făcute la timp.
În medie, compania livrează aproape 17 milioane de pachete pe zi. În următoarele 3-5 zile, Alibaba va fi responsabilă cu efectuarea a peste 260 de milioane de livrări.
ULTIMELE ȘTIRI
-
IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
-
Mare economist maghiar: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România!"
-
Veşti bune pentru milioane de români. Poşta Română a început sâmbătă distribuirea în avans a pensiilor aferente lunii mai
-
Die Welt publică acordul de pace pe care Ucraina şi Rusia l-ar fi putut semna în aprilie 2022
Cunoscută ca Ziua Celibatarilor în China, sărbătoarea a fost inventată de Alibaba în 2009, pornind de la celebrarea în ultimele două decenii a Sărbătorii Burlacilor. De atunci, vânzările Alibaba în Ziua Celibatarilor au crescut în ritm alert, înregistrând un salt de 5.740% din 2009-2013.
Alibaba a depăşit în acest an atât aşteptările proprii, cât şi pe cele ale companiei de analiză a pieţei IDC. Compania, care a promovat puternic Ziua Celibatarilor, anticipa vânzări de până la 50 de miliarde de yuani, respectiv 8,2 miliarde de dolari. IDC estima că vânzările vor atinge 8,65 miliarde de dolari, în creştere de la 5,75 miliarde de dolari în 2013, 3,04 miliarde de dolari în 2012 şi 820 milioane de dolari în 2011.
Astfel, Ziua Celibatarilor a devenit una dintre cele mai profitabile sărbători inventate din istorie.
Acţiunile Alibaba au crescut cu 73% de la oferta publică iniţială efectuată de companie în septembrie, când preţul a fost stabilit la 68 de dolari pe unitate. Marţi, titlurile Alibaba au fost cotate în scădere cu 2,8%.
Iniţial, sărbătoarea s-a numit Ziua Burlacilor, inventată în anii 1990 ca replică la Valentine’s Day. Alibaba s-a implicat în 2009, încurajând retailerii să ofere discount-uri mari, pe parcursul unei săptămâni de cumpărături care culminează cu 11 noiembrie.
Conceptul reinventării sărbătorilor nu este nou. Brandurile au devenit dependente de aşa-numitele sărbători Hallmark, cum sunt Valentine’s Day şi Sweetest Day, care stimulează oamenii să cumpere.
Rob Peck, analist la SunTrust Robinson Humphrey, anticipează ca vânzările din acest an de Ziua Celibatarilor să fie mai mari decât cele din întreaga Cyber Week din SUA, care urmează după sărbătoarea Thanksgiving şi Vinerea Neagră.
Anul trecut, americanii au cheltuit online 2,9 miliarde de dolari de Black Friday şi Cyber Monday, potrivit ComScore.
Ziua Celibatarilor este departe de rezultatele întregului sezon de cumpărători din Statele Unite, care anul trecut a generat vânzări de peste 48 de miliarde de dolari în perioada noiembrie-decembrie.
Jack Ma a spus că Ziua Celibatarilor a atras în acest an cumpărători din peste 220 de ţări şi furnizori din peste 20 de state, el anticipând că sărbătoarea va deveni una globală în următorii cinci ani.
Citește pe alephnews.ro: Shakira numește monogamia o „utopie”. Ce spune cântăreața la doi ani de la despărțirea de Piqué
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: Apple şi Alibaba nu exclud să colaboreze la transformarea telefoanelor în instrumente de plată
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe