Vânzările pentru pachete turistice în Creta, Rhodos şi Lefkada au crescut cu 30%

Insulele greceşti sunt cele mai căutate destinaţii pentru luna iunie, vânzările de vacanţe în Creta, Rhodos şi Lefkada înregistrând un avans de 30% în primele cinci luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit Paravion.

445 afișări
Imaginea articolului Vânzările pentru pachete turistice în Creta, Rhodos şi Lefkada au crescut cu 30%

Vânzările pentru pachete turistice în Creta, Rhodos şi Lefkada au crescut cu 30%

În ceea ce priveşte bugetele, românii alocă pentru sejururile în aceste insule circa 600 de euro de persoană.

Românii au cumpărat pachete turistice în insulele greceşti cu precădere în luna mai, cu promoţiile de early booking, şi în prima jumătate din iunie, când au apărut deja oferte speciale pentru plecări în aceeaşi lună.

Bugetul mediu alocat de românii care şi-au rezervat pachete turistice pentru luna iunie în Grecia se ridică la 600 de euro de persoană şi include biletele de avion, taxele de aeroport, 7 nopţi de cazare cu demipensiune la un hotel de 4 stele, respectiv transfer aeroport – hotel - aeroport.

"Turiştii aleg aceste destinaţii pentru că au acces la numeroase activităţi: se pot relaxa pe plajele cu privelişti impresionante, pot practica sporturi acvatice şi pot avea parte de experienţe cu o bogată încărcătură culturală", declară Remus Vişan, directorul general al Paravion.

Există turişti care au optat şi pentru pachete premium în insulele elene, cele mai scumpe vândute de Paravion ajungând la 2.350 de euro de persoană.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici