Veniturile şi profitul Google au urcat cu peste 30% în trimestrul doi, depăşind toate estimările

Veniturile Google au crescut cu 32% în trimestrul al doilea, la peste 9 miliarde de dolari, iar profitul net a urcat cu 35%, la 2,5 miliarde de dolari, depăşind şi cele mai optimiste estimări de pe Wall Street.

281 afișări
Imaginea articolului Veniturile şi profitul Google au urcat cu peste 30% în trimestrul doi, depăşind toate estimările

Veniturile şi profitul Google au urcat cu peste 30% în trimestrul doi, depăşind toate estimările (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Acţiunile companiei au crescut cu 12% datorită rezultatelor neaşteptat de bune, calmând temerile investitorilor că lupta de pe piaţa socializării online cu Facebook şi Twitter costă prea mult şi afectează creşterea.

Spoturile publicitare afişate odată cu rezultatele căutărilor online, combinate cu operaţiunile companiei pe piaţa de display advertising şi publicitate mobilă au contribuit cel mai mult la creşterea veniturilor, după primele trei luni sub conducerea noului director executiv Larry Page.

Totodată, debutul solid al Google+, reţeaua de socializare prin care Google vrea să detroneze Facebook, a generat un val de optimism.

Page a declarat, într-o conferinţă cu analiştii, că Google+ are, la numai două săptămâni de la lansare, peste 10 milioane de utilizatori, deşi înscrierea se poate face momentan doar pe bază de invitaţie şi serviciul este încă în faza de teste.

Google a angajat 2.450 de persoane în trimestrul al doilea, numărul total al angajaţilor urcând la 28.768. Larry Page a sugerat că ritmul în care compania angajează ar putea încetini, deoarece decizia de la începutul anului de a mări salariile cu 10% a avut un impact neaşteptat de pozitiv asupra loialităţii.

Pe lângă campania de angajări, Google a cumpărat şase companii în trimestrul al doilea.

La nivelul primelor şase luni, veniturile Google au crescut cu 29%, la 17,6 miliarde de dolari, iar profitul net a urcat cu 13%, la 4,3 miliarde de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici