Adrian Hădean face un tur culinar pentru aplicaţia mobilă "Taste of Romania", în campania "Firsts" - FOTO

Adrian Hădean, blogger şi bucătar pasionat, va face un tur culinar al ţării, pentru a dezvolta aplicaţia mobilă "Taste of Romania", promovând astfel programul "Firsts", iniţiat de Vodafone şi dedicat celor care vor să facă ceva extraordinar pentru prima dată în viaţă, folosind tehnologia mobilă.

234 afișări
Imaginea articolului Adrian Hădean face un tur culinar pentru aplicaţia mobilă "Taste of Romania", în campania "Firsts" - FOTO

Adrian Hădean (Imagine: Marius Dumbraveanu/ Mediafax Foto)

"Firsts" este o iniţiativă menită să-i încurajeze pe oamenii din zece ţări să facă lucruri extraordinare pentru prima oară în viaţă, în România fiind lansat joi.

Adrian Hădean va face un tur al ţării şi va descoperi astfel cele mai savuroase reţete specifice fiecărei zone a României.

El va străbate regiunile ţării în luna iunie şi va împărtăşi pas cu pas, prin canalele de social-media, experienţele, reţetele şi poveştile strânse pe parcursul călătoriei.

La final, reţetele sale vor fi cuprinse în aplicaţia mobilă "Taste of Romania", dezvoltată de Vodafone, care va fi disponibilă pentru toţi utilizatorii, inclusiv pentru turiştii care vizitează România.

Prezent la evenimentul de lansare a acestei iniţiative, Hădean a susţinut că el poate produce între 600 şi 900 de reţete noi într-un an, pe baza experienţelor sale.

În opinia lui, România are o gastronomie prea puţin apreciată. Adrian Hădean spune că i-ar plăcea, dacă ar vizita România ca străin, să aibă la dispoziţie o aplicaţie pe care poate vedea unde să meargă pentru a avea o experienţă culinară nouă. Blogger-ul îşi doreşte ca aplicaţia să fie deschisă utilizatorilor astfel încât aceştia să poată contribui cu propriile experienţe culinare.

Românii care au idei ambiţioase şi îşi doresc să le pună în practică, asemenea lui Hădean, se pot înscrie în concurs pe site-ul www.firsts.com, în perioada 14 mai - 15 august.

Concursul se desfăşoară în perioada mai-octombrie, în România, Italia, Egipt, Ungaria, Marea Britanie, Spania, Africa de Sud, Quatar, Olanda şi Germania.

După 15 august, un juriu independent va alege 10 finalişti din fiecare ţară, iar în ultima fază a concursului cele 10 proiecte selectate vor fi supuse votului public în fiecare ţară în parte.

Câştigătorul din fiecare ţară va avea susţinerea materială pentru realizarea proiectului câştigător şi va beneficia şi de producerea unui film documentar.

Pentru promovarea concursului, filmul "Lifies", ce surprinde reacţiile a 53 de oameni din întreaga lume care trăiesc o experienţă deosebită pentru prima oară, va fi proiectat în spaţii publice din mai multe ţări. În România, producţia va fi proiectată sâmbătă, la ora 21:00, pe clădirea Teatrului Naţional Bucureşti.

La nivel internaţional campania Vodafone First i-a avut în prim-plan pe Mary Kom, campioană olimpică la box, care a înfiinţat prima şcoală de box şi autoapărare pentru femei din India, pe surfer-ul britanic Tom Lowe şi experienţa sa de a cuceri cel mai de temut val, Todos Santos, şi pe muzicianul sud-african Spoek Mathambo, care a compus o piesă înregistrând cântând diferiţi oameni din Africa de Sud.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici