Google şi Microsoft au pornit pe urmele lui Moş Crăciun

Competiţia între giganţii din Silicon Valley se întinde până la Polul Nord, astfel că Google şi Microsoft pornesc în acelaşi timp pe urmele lui Moş Crăciun.

889 afișări
Imaginea articolului Google şi Microsoft au pornit pe urmele lui Moş Crăciun

Google şi Microsoft au pornit pe urmele lui Moş Crăciun (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Google a lansat, miercuri, site-ul www.google.com/santatracker/#, care cuprinde jocuri, reni şi elfi, dar şi un calendar şi un cronometru pentru ca cei care intră pe site să ştie câte zile/ ore/ minute/ secunde mai au de aşteptat până când Moş Crăciun le va aduce darurile mult visate.

De asemenea, acest site poate fi accesat de pe toate dispozitivele care au instalat sistemul de operare Android şi motorul de căutare Chrome, cu ajutorul unui soft pe care cei de la Google l-au creat special.

"O echipă de ingineri de la Google a muncit intens pentru a urmări sania lui Moş Crăciun cu hărţi şi tehnologii de ultimă generaţie", a explicat Sandi Russell, "directorul de creaţie al elfilor" de la Google.

La rândul său, Microsoft a făcut echipă cu Centrul de apărare aerospaţială din America de Nord (Norad), care urmăreşte posibilele atacuri venite din cer şi din oceane, pentru a-l depista pe Moş Crăciun.

"Cum noi urmărim cerul, indiferent de ceea ce se întâmplă, este normal să îl urmărim şi pe Rudolph (şeful renilor lui Moş Crăciun)", a spus Marisa Novobilski, responsabil de proiectul "Norad pe urmele lui Moş Crăciun/ Norad Tracks Santa".

Norad a început să fie interesat de Moş Crăciun în 1955, când o reclamă a dat, din greşeală, numărul de telefon de la centru pentru a-l contacta pe Moş Crăciun. Un colonel le-a răspuns copiilor pentru a nu-i dezamăgi şi apoi a devenit o tradiţie.

De asemenea, Norad şi Microsof au lansat un site, noradsanta.org, cu jocuri şi filmuleţe.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici