Mark Zuckerberg se apără, după victoria lui Donald Trump: ”E o nebunie să spui că Facebook l-a ajutat să câştige alegerile”

Co-fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, şi-a apărat reţeaua de socializare, în cadrul unei conferinţe desfăşurată din California, după ce mai multă lume a acuzat Facebook de influenţarea alegerilor, fapt care ar fi dus la victoria lui Donald Trump.

8017 afișări
Imaginea articolului Mark Zuckerberg se apără, după victoria lui Donald Trump: ”E o nebunie să spui că Facebook l-a ajutat să câştige alegerile”

Mark Zuckerberg se apără, după victoria lui Donald Trump: ”E o nebunie să spui că Facebook l-a ajutat să câştige alegerile”

"Ideea că anumite ştiri false de pe Facebook au influenţat alegerile, în orice fel posibil, este destul de nebunească", a spus Mark Zuckerberg.

"Dacă aveţi această părere, nu cred că aţi internalizat mesajul pe care suporterii lui Trump încearcă să îl transmită prin această alegere", a completat preşedintele Facebook.

Anumite date, citate de site-ul BBC, arată că ştiri sau articole false au fost mai răspândite în mediul online decât cele care dezminţeau informaţiile eronate.

Pentru un număr mare de oameni - aflat în creştere, de altfel -, în special în cazul americanilor, Facebook a devenit  sursa principală de informare.

În cadrul aceluiaşi eveniment, Zuckerberg a împărtăşit cu publicul viziunea sa destul de optimistă asupra preşedinţiei lui Donald Trump, spunând că scopurile sale de a îmbunătăţi serviciile de sănătate la nivel mondial şi conectivitatea nu necesită cooperare din partea guvernului.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici