Deputat PDL: Tot ce fac PDL şi Guvernul este demonizat de trusturile lui Vântu şi Voiculescu

Deputatul Lucian Bode, care este şi preşedintele PDL Sălaj, a declarat că "tot ce face PDL şi Guvernul este demonizat de trusturile de presă ale lui Sorin Ovidiu Vântu şi Dan Voiculescu" şi că discuţiile generate de lansarea noului brand turistic al României sunt cel mai bun exemplu în acest sens.

35 afișări
Imaginea articolului Deputat PDL: Tot ce fac PDL şi Guvernul este demonizat de trusturile lui Vântu şi Voiculescu

Deputat PDL: Tot ce fac PDL şi Guvernul este demonizat de trusturile lui Vântu şi Voiculescu (Imagine: Capmera Deputaţilor)

Deputatul Lucian Bode a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, că în plan naţional PDL şi Guvernul Boc se află într-un impas, ieşirea din această situaţie fiind posibilă doar prin continuarea procesului de restructurare a aparatului statului şi prin "schimbarea de gardă la Palatul Victoria".

"Tot ce face PDL şi Guvernul este demonizat de trusturile de presă ale lui Vântu şi Voiculescu, iar cel mai bun exemplu în acest sens sunt discuţiile privind lansarea noului brand turistic al României. Dincolo de speculaţii şi costuri, sunt convins că, dacă în loc de frunză era un urs, am fi fost daţi în judecată de Cozmin Guşă, care ar fi zis că ursul îi aparţine", a declarat Lucian Bode.

Acesta a spus că pentru ca Guvernul Boc şi PDL să iasă din impas trebuie să se aplice remanierea aparatului statului, în septembrie, miniştrii care trebuie remaniaţi fiind cei care nu comunică bine cu partidul, cum este ministrul Finanţelor, Sebastian Vlădescu.

"Cred că în septembrie trebuie să fie pusă în practică remanierea. Schimbarea e imperios necesară. Nu am o listă cu miniştri care trebuie remaniaţi, dar, cum spuneam şi în trecut, ministrul Finanţelor e unul din cei care nu comunică deloc bine cu partidul, lucru ce nu e benefic pentru PDL", a spus deputatul.

Potrivit acestuia, remanierea Guvernului este ceva care nu poate fi amânat, cu atât mai mult cu cât atât Executivul, cât şi democrat-liberalii se află "într-o adevărată fundatură".

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va cere consorţiului THR-TNS un răspuns oficial privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic al României şi alte simboluri, care pot fi cumpărate pe Internet sau fac parte deja din logo-uri, potrivit unor pentru surse din instituţie.

Un site românesc a prezentat joi mai multe similitudini între logo-ul din brandul turistic lansat joi la Shanghai şi cel al unui proiect englezesc de autobuze ecologice, care ar fi costat 250 de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici