- Home
- Politic
- BUCUREŞTI, (19.02.2021, 10:21)
- Gabriel Pecheanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministrul Transporturilor explică de ce nu e fezabilă magistrala de metrou până la aeroportul Otopeni
- Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, explică de ce reevaluează Magistrala 6 până la aeroportul Otopeni - metroul care ar face până la Gara de Nord 35 de minute.
- În Bucureşti sunt nevoi foarte mari de metrou pe nişte magistrale care ar avea o încărcare poate şi de zece ori mai mare, cum sunt M5 şi M4”, conchide ministrul Transporturilor.
2119 afișări
„M6 se face. Se va face cel puţin până la Sectorul 1, faza 1 până la Băneasa. Despre sectorul care vine de la Băneasa până la aeroport suntem într-un proces de reevaluare la nivelul ministerului, pentru că trebuie să vedem exact fezabilitatea proiectului, dacă forma este cea mai bună, pentru că vom avea un terminal care va prelua, conform studiului de fezabilitate din 2008, întreg traficul aeroportului, va fi undeva la trei kilometri în partea cealaltă a pistelor, iar metroul, aşa cum e proiectat, nu se leagă acel terminal”, spune Cătălin Drulă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
-
Secretarul de stat al SUA va face o vizită în Arabia Saudită
-
Raiffeisen trimite la Viena dividende de 860 mil. lei, adică jumătate din profitul record al anului 2023
-
Premierul italian Giorgia Meloni şi-a anunţat candidatura la alegerile europene
El precizează că trenul face 24 de minute până la Gara de Nord, iar în sens invers e mai rapid, face 20 de minute.
„În momentul în care face 20 de minute, metroul, aşa cum e proiectat, face 35 de minute şi s-ar opri de 14 ori şi nu s-ar lega de noul terminal. Sunt nişte semne de întrebare în legătură cu această investiţie pe care le reevaluăm. Iar în Bucureşti sunt nevoi foarte mari de metrou pe nişte magistrale care ar avea o încărcare poate şi de zece ori mai mare, cum sunt M5 şi M4”, conchide ministrul Transporturilor.
Comisia Europeană a aprobat în 2019 alocarea a peste 517 milioane de euro pentru construcţia liniei de metrou 6 (1 Mai-Tokyo), în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare. Staţia Tokyo va fi amplasată la complexul comercial Băneasa. Cofinanţarea europeană este destinată construcţiei unei secţiuni de şase kilometri din linia de metrou, dintr-un total de peste 14 kilometri.
Citește pe alephnews.ro: China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe