Partidul "200 pentru Bucureşti", sprijinit de agenţiile de publicitate, candidează la locale

Un număr de profesionişti cu notorietate în diferite domenii au înscris la tribunal un nou partid, "200 pentru Bucureşti", care are ca prim scop participarea la alegerile locale din 2016.

Partidul "200 pentru Bucureşti", sprijinit de agenţiile de publicitate, candidează la locale (Imagine: Shutterstock)

Partidul, care urmează să ofere o listă de candidaţi cu competenţe tehnice la locale, îi are ca membri fondatori pe Cristian Ştefănescu, Dan Niță şi Viorel Bîtu şi va beneficia de aportul pe comunicare al lui Bogdan Naumovici.

Numele partidului vine de la lista de 200 de candidaţi necesari pentru alegeri, compusă din aspiranţi la 193 de locuri de consilieri, şase de primari de sector şi unu de primar general.

Candidaţii vor fi selecţionaţi de o comisie, în acord cu specialităţile necesare în consiliul local. "Asfaltările, utilităţile publice, investiţiile nu au culoare politică. Dar au nevoie de specialişti", spune fondatorul Viorel Bîtu, consultant de afaceri şi fost membru în managementul unor mutinaţionale ca Arthur Andersen, Ernst & Young şi Accenture.

"Pe liste trebuie să se regăsească doar specialişti ce pot aduce valoare adăugată în consiliile locale: arhitecţi, jurişti, economişti, ingineri de construcţii civile şi de utilităţi, manageri din sănătate, educaţie sau cultură, specialişti de mediu sau în alimentaţie publică", mai spune Bîtu.

Candidaţii vor fi evaluaţi după trei criterii: acela de a nu fi ocupat vreo funcţie în care au fost numiţi politic, cinstea şi competenţa.

Criteriul "apolitismului" este eliminatoriu, iar competenţa e în primul rând profesională, dar şi legată de aşa-numitele "soft skills administrative".

"Schimbarea trebuie începută de undeva. Iar noi credem că fiecare trebuie să înceapă din oraşul său, de la alegerile locale. Credem că soluţia trebuie să fie colectivă, credem că ea trebuie să vină de la societatea civilă şi nu de la actualele partide şi credem că trebuie să se bazeze pe specialişti. Credem în cei trei C: cetăţeni, cinstiţi şi competenţi', a spus Bogdan Naumovici, managing partner la 23 Communication Ideas şi coordonator al comunicării noului partid.

Naumovici a adăugat că pentru "200 pentru România" şi-au manifestat disponibilitatea de a lucra pro bono nume cunoscute din agenţiile de publicitate româneşti.
 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
PUBLICITARI ,
PARTID ,
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

ULTIMA ORĂ
LOVITURĂ DE TEATRU înainte de alegeri. Toate calculele sunt ARUNCATE ÎN AER. Datele sunt categorice