Partidul "200 pentru Bucureşti", sprijinit de agenţiile de publicitate, candidează la locale

Un număr de profesionişti cu notorietate în diferite domenii au înscris la tribunal un nou partid, "200 pentru Bucureşti", care are ca prim scop participarea la alegerile locale din 2016.

Partidul "200 pentru Bucureşti", sprijinit de agenţiile de publicitate, candidează la locale (Imagine: Shutterstock)

Partidul, care urmează să ofere o listă de candidaţi cu competenţe tehnice la locale, îi are ca membri fondatori pe Cristian Ştefănescu, Dan Niță şi Viorel Bîtu şi va beneficia de aportul pe comunicare al lui Bogdan Naumovici.

Numele partidului vine de la lista de 200 de candidaţi necesari pentru alegeri, compusă din aspiranţi la 193 de locuri de consilieri, şase de primari de sector şi unu de primar general.

Candidaţii vor fi selecţionaţi de o comisie, în acord cu specialităţile necesare în consiliul local. "Asfaltările, utilităţile publice, investiţiile nu au culoare politică. Dar au nevoie de specialişti", spune fondatorul Viorel Bîtu, consultant de afaceri şi fost membru în managementul unor mutinaţionale ca Arthur Andersen, Ernst & Young şi Accenture.

"Pe liste trebuie să se regăsească doar specialişti ce pot aduce valoare adăugată în consiliile locale: arhitecţi, jurişti, economişti, ingineri de construcţii civile şi de utilităţi, manageri din sănătate, educaţie sau cultură, specialişti de mediu sau în alimentaţie publică", mai spune Bîtu.

Candidaţii vor fi evaluaţi după trei criterii: acela de a nu fi ocupat vreo funcţie în care au fost numiţi politic, cinstea şi competenţa.

Criteriul "apolitismului" este eliminatoriu, iar competenţa e în primul rând profesională, dar şi legată de aşa-numitele "soft skills administrative".

"Schimbarea trebuie începută de undeva. Iar noi credem că fiecare trebuie să înceapă din oraşul său, de la alegerile locale. Credem că soluţia trebuie să fie colectivă, credem că ea trebuie să vină de la societatea civilă şi nu de la actualele partide şi credem că trebuie să se bazeze pe specialişti. Credem în cei trei C: cetăţeni, cinstiţi şi competenţi', a spus Bogdan Naumovici, managing partner la 23 Communication Ideas şi coordonator al comunicării noului partid.

Naumovici a adăugat că pentru "200 pentru România" şi-au manifestat disponibilitatea de a lucra pro bono nume cunoscute din agenţiile de publicitate româneşti.
 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

comentează și tu Momentan sunt 11 comentarii
Taguri:
PUBLICITARI ,
PARTID ,
COMENTARII
  • Politic Scam 28 feb 2016

    Pozitionarea acestei miscari ne duce cu gandul la regula a zecea a Decalogului lui Chomsky: fa in asa fel incat electoratul sa creada ca nu il manipulezi. Bitu a fost implicat in politica, pe langa partidul Monicai Macovei, M10. A fost chiar trezorier al acestei formatiuni la prezidentiale. Naumovici…

  • Dan 4 feb 2016

    Tare faza cu "basismul" si "antibasismul" la comentarii, sa inteleg ca oamenii au ramas blocati undeva in urma cu ani de zile? :)) Eu cred sa nu! Eu cred ca oamenii isi doresc profesionalism si cinste si nu certuri si propaganda. Oricum, dat fiind ca din randurile noastre fac parte…

  • Dan 4 feb 2016

    Ca membru fondator, te asigur @numultumesc ca nu este nici o legatura cu constructii gen USL sau PNG :))) Nu suntem o miscare facuta in jurul unui lider maximo, gen nea Gigi :), ci in jurul unor profesionisti din diverse domenii legate de functionarea primariei - economisti, juristi, arhitecti, ingineri…

  • vezi toate comentariile
COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa
ULTIMA ORĂ
Anuntul care aruncă în aer alegerile din Bucureşti. „Da, este adevărat, dar nu e o infracţiune”