- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (07.12.2017, 17:21)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bilete de tren mai SCUMPE către Valea Prahovei, în pragul sărbătorilor de iarnă
„Întârzierea subvenţiilor de transport şi necesitatea de a majora salariile pentru a ne apropia de nivelurile din CFR Călători ne-a determinat să scumpim biletele de tren”, a declarat joi, pentru MEDIAFAX, Radu Zlatian, directorul de comunicare al transportatorului feroviar privat Softrans.
933 afișări
Bilete de tren mai SCUMPE către Valea Prahovei, în pragul sărbătorilor de iarnă
„Mărim tarifele pentru că subvenţiile sunt din ce în ce mai mici, la ultima rectificare bugetară am primit mai puţini bani, iar pentru 2018 încă nu se ştie care vor fi cotele. Referitor la salarii, ar trebui să se majoreze cu câteva procente bune pentru că au crescut şi la CFR Călători, iar dacă noi nu le majorăm ar fi un risc să migreze salariaţii de la noi spre ei”, a declarat reprezentantul Softrans.
Oficialul a mai spus că nici subvenţiile aferente transporturilor cu reduceri sau gratuităţi (inclusiv călătoriile gratuite ale studenţilor) încă nu au fost plătite, deşi acestea reprezintă 30% din totalul pasagerilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Într-un comunicat postat pe site-ul transportatorului – care operează trenurile Hyperion pe ruta Craiova-Bucureşti-Braşov – se arată că noile tarife, mai mari în medie cu 15%, intră în vigoare de la 10 decembrie 2017.
„Din cauza: (a) reducerii constante în ultimii ani a compensaţiei acordate de Ministerul Transporturilor respectiv, în prezent, de Autoritatea pentru Reformă Feroviară operatorilor feroviari pentru transportul de călători şi care, urmare a rectificării bugetare din septembrie 2017, a fost redusă din nou pentru 2017 cu 10% fără ca această reducere să fie compensată la rectificarea bugetară din noiembrie , (b) plăţii cu mari întârzieri a acestor compensaţii, precum şi decontării de asemenea cu mari întârzieri a facilităţilor de călătorie acordate prin lege diverselor categorii de călători (studenţi, elevi, pensionari etc.) şi (c) creşterii cheltuielilor cu salariile angajaţilor, determinate de nevoia de retenţie a acestora în condiţiile majorării repetate a salariului minim garantat în plată şi a salariilor la operatorul feroviar de stat, toate acestea ducând la o deteriorare constantă a rezultatelor noastre financiare, suntem nevoiţi să luăm măsura dureroasă de majorare a tarifelor noastre pentru transportul de călători cu trenuri Interregio”, se arată în comunicatul Softrans.
Tarifele Softrans nu au fost majorate de la 1 mai 2015 - data la care a început operarea trenurilor Interregio. „Tarifele la trenurile Regio rămân nemodificate”, precizează transportatorul feroviar privat.
Citeşte şi: Ce spune un protestatar despre Ioan Terea: M-a lovit cu oglinda, m-am agăţat de capotă şi m-a târât vreo 10 metri
Citeşte şi: Legile justiţiei | Comisia specială a votat înfiinţarea „Secţiei de investigare a unor infracţiuni din Justiţie”. Articolul, contestat de PNL şi USR pentru că diminuează competenţele DNA
Citeşte şi: Comisia specială: Concurs pentru încadrarea procurorilor DNA; vechimea, majorată de la 6 la 8 ani
Citeşte şi: Vremea se va încălzi uşor faţă de intervalul precedent. PROGNOZA METEO pentru sfârşitul săptămânii
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe