Campanie Mediafax "Viaţa după grătar", pentru un picnic civilizat şi un mediu curat

Agenţia Mediafax lansează, cu ocazia zilei de 1 mai, odată cu începerea sezonului de ieşiri la iarbă verde, o campanie numită "Viaţa după grătar", prin materiale de presă şi pe pagina sa de Facebook, despre şi pentru păstarea curăţeniei în zonele de picnic, amenajate sau nu de către autorităţi.

1007 afișări
Imaginea articolului Campanie Mediafax "Viaţa după grătar", pentru un picnic civilizat şi un mediu curat

Campanie Mediafax "Viaţa după grătar", pentru un picnic civilizat şi un mediu curat

Astfel, începând de marţi, Mediafax va difuza o serie de materiale de presă referitoare la legea picnicului, locurile de ieşit la iarbă verde, ce s-a întâmplat anul trecut, amenzile aplicate până în prezent. Aceste materiale de presă vizează informarea publicului despre condiţiile de petrecere a timpului liber în natură, încercând să inducă atât respectul pentru mediu, cât şi un comportament civilizat.

Campania se adresează publicului Mediafax şi se va desfăşura cu ajutorul acestuia pe pagina de Facebook a site-ului Mediafax.ro, la adresa www.facebook.com/mediafax.ro.

Utilizatorii pot posta fotografii cu zonele de picnic în care au ales să facă un grătar, arătând ce rămâne în urma lor şi a celorlalţi vecini de iarbă verde. Fiecare poză afişată pe timeline-ul paginii Mediafax.ro trebuie să aibă setarea "public" şi să fie însoţită în descriere de numele localităţii sau a zonei unde este făcută şi, obligatoriu, de eticheta #viatadupagratar.

Implicarea cetăţenilor civilizaţi şi cu simţ civic poate schimba atitudinea şi comportamentul celor care nesocotesc importanţa unui mediu înconjurător curat, fără gunoaie şi pet-uri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici