Primăria Târnăveni a lansat primul proiect de branding al unui oraş din judeţul Mureş pentru atragerea turiştilor şi a investitorilor. Localitatea va avea logo şi slogan

Primăria Târnăveni a lansat primul proiect de branding al unui oraş din judeţul Mureş care are ca scop atragerea investitorilor şi turiştilor şi valorificarea potenţialului economic şi turistic, localitatea urmând să aibă un logo şi un slogan, transmite corespondentul MEDIAFAX.

267 afișări
Imaginea articolului Primăria Târnăveni a lansat primul proiect de branding al unui oraş din judeţul Mureş pentru atragerea turiştilor şi a investitorilor. Localitatea va avea logo şi slogan

Primăria Târnăveni a lansat primul proiect de branding al unui oraş din judeţul Mureş. Localitatea va avea logo şi slogan

Potrivit unui comunicat al Primăriei Târnăveni transmis, joi, demersul implică, în primă etapă, desfăşurarea unui studiu amplu în vederea realizării identităţii de brand.

”Pentru a se dezvolta durabil, o comunitate are nevoie atât de investiţii, dar şi de o promovare corect fundamentată, care să atragă investiţiile necesare prin poziţionarea oraşului pe harta destinaţiilor atractive pentru afaceri şi turism. Având în vedere interdependenţa celor două componente aferente dezvoltării, Primăria municipiului Târnăveni a demarat primul proiect de branding al unui oraş din judeţul Mureş. Proiectul are ca obiectiv valorificarea potenţialului economic şi turistic al oraşului, prin promovarea oportunităţilor existente către investitori şi turişti. Demersul implică, în primă etapă, desfăşurarea unui studiu amplu în vederea realizării identităţii de brand, aceasta urmând să fie prezentată public în cadrul Zilelelor Municipiului Târnăveni, în data de 18 august”, se arată în comunicat.

La realizarea studiului au contribuit locuitori din întreg municipiul, inclusiv personalităţi locale.

”A fost contractată o companie specializată, care oferă serviciile de consultanţă necesare pentru activităţile de studiere a pieţei şi sondare a opiniei publice, precum şi serviciile de creaţie pentru realizarea proiectului de branding şi a identităţii. Pe baza analizei datelor colectate, va fi întocmit un raport de cercetare care va cuprinde concluzii şi recomandări privind strategia de brand adecvată municipiului Târnăveni”, se mai arată în comunicat.

Reprezentanţii Primăriei Târnăveni au subliniat că, în privinţa identităţii de brand, oraşul va beneficia de un manual de identitate complet, care va conţine strategia generală de brand, logo şi slogan, arhitectura de brand şi aplicaţii simulate ale identităţii vizuale pe diverse suporturi.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici