Sănătatea la analiză, împreună cu Raed Arafat, la conferinţa "Mediafax Talks about Health Reform"

Ministrul Sănătăţii, Raed Arafat, va dezbate problemele din sistemul sanitar, împreună cu toţi cei implicaţi în acest domeniu, la conferinţa "Mediafax Talks about Health Reform", care va avea loc luni, 26 noiembrie 2012, începând cu ora 09:30, la Hotel Crowne Plaza, Sala Crown Ballroom.

313 afișări
Imaginea articolului Sănătatea la analiză, împreună cu Raed Arafat, la conferinţa "Mediafax Talks about Health Reform"

Raed Arafat (Imagine: Stefan Micsik/Mediafax Foto)

Conferinţa este organizată de Agenţia de presă Mediafax şi ARPIM, în parteneriat cu Ministerul Sănătăţii.

După numeroase dezbateri şi controverse, Ministerul Sănătăţii a finalizat în urmă cu patru luni proiectul legii sănătăţii. Prin această conferinţă ne propunem să aflăm stadiul în care se află aceasta, modelul de aplicare şi paşi de urmat în anul ce vine pentru o cât mai bună colaborare a părţilor implicate: Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, spitale, companii farmaceutice şi farmacii, asiguratori, etc.

Lectorii invitaţi, alături de cei mai mari jucători din domeniu, vor avea prilejul să discute faţă în faţă despre SISTEMUL SANITAR ROMÂNESC în 2013.

La conferinţă vor fi prezenţi ca lectori Raed ARAFAT – Ministrul Sănătăţii, Sorin POPESCU – Şef Grup Comunicare, Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente, Theodor ALEXANDRESCU - CEO Alico Asigurări, Efthymios PAPATAXIARCHIS – Vicepreşedinte ARPIM, Managing Director Johnson&Johnson România, Reprezentant CNAS, Bogdan CHIRIŢOIU – Preşedinte, Consilul Concurenţei, Dragoş DAMIAN – Preşedinte Asociaţia Producătorilor de Medicamente Generice din România, Bogdan C. STOICA – Partener, Popovici Niţu & Asociaţii, Cătălin CÂRSTOIU – Director, Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti şi Iulian PETRE – Vicepreşedinte, Coaliţia Organizaţiilor Pacienţilor cu Afecţiuni Cronice din România.

Ministerul Sănătăţii, prin ministrul Raed Arafat, aşteaptă cu interes opiniile participanţilor, Agenţia Mediafax propunându-şi să fie canalul de comunicare a autorităţilor cu cei implicaţi în domeniul sănătăţii, precum şi cu mass-media şi cu contribuabilii.

Care va fi strategia naţională cu privire la programele de sănătate în 2013 va fi o temă importantă care va fi dezbătută în cadrul evenimentului. Invitaţii vor aduce în dezbatere şi subiecte precum piaţa medicamentelor, asigurările de sănătate cu pachetul de bază şi asigurările facultative, finanţarea sistemului sanitar şi calitatea serviciilor medicale. Temele dezbătute despre piaţa medicamentelor se vor concentra asupra rezolvarea sincopelor în aprovizionarea cu medicamente de importanţă strategică; modul în care urmează să se facă evaluarea pentru lista de medicamente compensate şi taxa clawback. Situaţia spitalelor şi sugestiile asociaţiilor de pacienţi, care sunt foarte valoroase pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor medicale sunt alte aspecte ce vor fi analizate în cadrul conferinţei "Mediafax Talks about Health Reform".

Evenimentul, organizat de Mediafax, are ca parteneri Metropolitan Life, Roche, APMGR, Popovici, Niţu &Asociaţii şi va fi moderat de Elvira Gheorghiţă, senior reporter Mediafax.

Conferinţa va reuni peste 200 de participanţi, dintre care reprezentanţi ai Preşedinţiei României, Guvernului României, Ministerului Sănătăţii, Ministerului Finanelor Publice, CNAS, Colegiul Medicilor, Colegiul Farmaciştilor, precum şi reprezentanţi ARPIM, APMGR, medici, manageri din cadrul spitalelor private şi a celor de stat, avocaţi, consultanţi şi reprezentanţi ai mass-media.

Mai multe detalii, precum şi agenda evenimentului "Mediafax Talks about Health Reform" pot fi găsite pe website-ul http://www.mediafaxtalks.ro/category/health-reform-3

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania Mediafax face parte din Mediafax Group şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informaţiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferinţe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziţie un forum de dezbatere despre subiecte şi probleme arzătoare, precum şi o modalitate de dialog cu autorităţile.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici