Liga Profesionistă de Fotbal şi-a prezentat oficial noua siglă şi noul site

Liga Profesionistă de Fotbal şi-a prezentat, joi, într-o conferinţă de presă, noua siglă şi noul site oficial, schimbările făcând parte din procesul de rebranding început la sfârşitul anului 2013 după alegerea lui Gino Iorgulescu în funcţia de preşedinte.

193 afișări
Imaginea articolului Liga Profesionistă de Fotbal şi-a prezentat oficial noua siglă şi noul site

Gino Iorgulescu, preşedintele LPF (Imagine: Marius Dumbrăveanu/Mediafax Foto)

"Aşa cum am promis încă din noiembrie 2013, Liga Profesionistă de Fotbal s-a ţinut de cuvânt în ceea ce priveşte schimbarea imaginii cu care fusese percepută de media şi de iubitorii de fotbal. De astăzi, LPF relansează site-ul www.lpf.ro cu un design nou, cu mai multă informaţie şi, de ce nu, cu încă şi mai multă apropiere faţă de cei care trăiesc în şi pentru fenomenul fotbal", a declarat Gino Iorgulescu.

Noul site prezintă informaţii despre fiecare dintre cele 18 cluburi din Liga I, cu date istorice, prezentări de jucători şi stadioane, precum şi statistici amănunţite.

Platforma îşi propune să dezvolte două paliere de comunicare: competiţia sportivă şi conţinutul corporate, iar ulterior este posibil ca www.lpf.ro să se scindeze în două tipuri de micro-site-uri, unul dedicat suporterilor şi unul pentru vizitatorii care vor să înţeleagă mai bine politicile, iniţiativele şi actiunile Ligii Profesioniste de Fotbal.

Până atunci, LPF îşi dezvoltă canalele social media. Dacă pagina oficială de Facebook a fost deja lansată, LPF se va regăsi în curând şi pe Twitter, YouTube şi Instagram.

Un alt proiect al conducerii Ligii este dezvoltarea unei platforme "business-to-business" pentru a înlesni colaborarea dintre LPF şi cluburi, aceasta urmând să devină activă cel mai târziu în iulie 2015.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici