- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (26.02.2014, 17:53)
- Marius Ţone
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Liga Profesionistă de Fotbal şi-a prezentat oficial noua siglă şi noul site
Liga Profesionistă de Fotbal şi-a prezentat, joi, într-o conferinţă de presă, noua siglă şi noul site oficial, schimbările făcând parte din procesul de rebranding început la sfârşitul anului 2013 după alegerea lui Gino Iorgulescu în funcţia de preşedinte.
193 afișări
Gino Iorgulescu, preşedintele LPF (Imagine: Marius Dumbrăveanu/Mediafax Foto)
"Aşa cum am promis încă din noiembrie 2013, Liga Profesionistă de Fotbal s-a ţinut de cuvânt în ceea ce priveşte schimbarea imaginii cu care fusese percepută de media şi de iubitorii de fotbal. De astăzi, LPF relansează site-ul www.lpf.ro cu un design nou, cu mai multă informaţie şi, de ce nu, cu încă şi mai multă apropiere faţă de cei care trăiesc în şi pentru fenomenul fotbal", a declarat Gino Iorgulescu.
Noul site prezintă informaţii despre fiecare dintre cele 18 cluburi din Liga I, cu date istorice, prezentări de jucători şi stadioane, precum şi statistici amănunţite.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
-
Actorul Bernard Hill, cunoscut pentru rolurile din Titanic şi Stăpânul inelelor, a murit
-
Atac la frontiera dintre Israel şi Gaza. Acţiunea a fost revendicată de aripa armată a Hamas
-
Semnal de alarmă: Antisemitismul creşte dramatic la nivel mondial
Platforma îşi propune să dezvolte două paliere de comunicare: competiţia sportivă şi conţinutul corporate, iar ulterior este posibil ca www.lpf.ro să se scindeze în două tipuri de micro-site-uri, unul dedicat suporterilor şi unul pentru vizitatorii care vor să înţeleagă mai bine politicile, iniţiativele şi actiunile Ligii Profesioniste de Fotbal.
Până atunci, LPF îşi dezvoltă canalele social media. Dacă pagina oficială de Facebook a fost deja lansată, LPF se va regăsi în curând şi pe Twitter, YouTube şi Instagram.
Un alt proiect al conducerii Ligii este dezvoltarea unei platforme "business-to-business" pentru a înlesni colaborarea dintre LPF şi cluburi, aceasta urmând să devină activă cel mai târziu în iulie 2015.
Citește pe alephnews.ro: Cafea sau ceai dimineața? Ceea ce bei îți reflectă personalitatea
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreea Prisăcariu, imagine controversată, în costum de baie, în Vinerea Mare! Rebela tenisului românesc și-a etalat formele: „Obsessed”
PROSPORT.RO
Ce a putut să scrie o tânără din Gorj pe salata boeuf, de Paşte? Au râs cu lacrimi când au văzut mesajul genial
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 17:42
Actorul Bernard Hill, cunoscut pentru rolurile din Titanic şi Stăpânul inelelor, a murit
-
astăzi, 17:20