- Home
- Auto
- (31.10.2021, 13:22)
- Alexandru Gologan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Problemele de mediu nu dispar odată cu vânzarea maşinii vechi. Cu ce factori poluanţi se confruntă planeta
- Problemele de mediu şi climatice nu dispar odată cu achiziţia unei maşini electrice
- Pentru realizarea de vehicule nonpoluante se depun eforturi globale substanţiale, fapt ce exercită o presiune suplimentară asupra naturii
- În ţările mai puţin dezvoltate nu există un control al emisiilor şi în timp maşinile uzate devin adevărate bombe ecologice
1192 afișări
Sursa foto: Mediafaxfoto
Dacă te-ai gândit să îţi achiziţionezi o maşină electrică, află că problemele tale legate de protejarea naturii nu se sfârşesc aici. Chiar dacă ţările dezvoltate au luat decizia la unison să conserve mediul înconjurător şi să reducă poluarea prin alternative eco de transport, exportul maşinilor vechi rezervă surprize neplăcute la nivel global.
„Exportul global al maşinilor substandard este o problemă uriaşă. Un număr tot mai mare de maşini la mâna a doua, de o calitate îndoielnică, sunt expediate din Statele Unite, Uniunea Europeană şi Japonia către ţări din Africa, America Latină şi Asia. Comerţul este în mare parte nereglementat şi asta este o problemă, pentru că multe maşini nu îndeplinesc standardele de siguranţă şi de mediu din ţările gazdă”, a declarat Rob de Jong, şeful unităţii de mobilitate durabilă pentru Programul Naţiunilor Unite pentru Mediu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un bărbat suspectat că a ajutat la planificarea unui asasinat asupra lui Volodimir Zelenski a fost arestat în Polonia
-
Bursă. Arobs Transilvania Software va derula o majorare de capital de până la 17,4 mil. lei
-
NATO vrea să trimită mai multe sisteme de apărare pentru Ucraina
-
Bursă. Cea mai valoroasă companie din România semnează extinderea unui acord cu arabii
Raportul anual privind comerţul global cu vehicule folosite a constatat că ţările care au introdus reglementări pentru a restricţiona vârsta şi emisiile maşinilor, numărul importurilor nu a scăzut, dar calitatea s-a îmbunătăţit. Totodată, un alt factor pozitiv al acestei mişcări este faptul că s-au înregistrat mai puţine accidente şi flotele naţionale au devenit mai sigure.
Într-o analiză a 146 de ţări, s-a constatat că aproximativ două treimi au politici „slabe” sau „foarte slabe” pentru reglementarea importului de vehicule folosite.
Tranziţia naţiunilor dezvoltate la vehicule cu emisii scăzute şi zero a exacerbat problema. În procesul de construcţie a unui vehicul eco, sunt exploatate numeroase resurse. Astfel, se exercită o presiune suplimentară asupra mediului. Noile maşini, deşi beneficiază de cele mai moderne tehnologii, în timp se vor degrada şi vor contribui la procesul de coataminare a planetei.
Mulţi experţi afirmă că ţările exportatoare pot ajuta prin reciclarea şi interzicerea exportului de vehicule mai vechi de cinci până la opt ani, relatează The New York Times.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Șeful NASA: „China ascunde activități militare secrete în spațiu. Credem că o mare parte din așa-zisul lor program spațial civil este un program militar”
Citește pe www.zf.ro: Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Citește pe www.zf.ro: Final de linie: A dispărut definitiv unul dintre cele mai cunoscute hipermarketuri din România
Citește și: Sectorul auto ceh va produce mai puţine vehicule în acest an. De ce au luat producătorii această decizie
Citește și: BMW este pregătit pentru interzicerea maşinilor cu combustibil fosil mai devreme decât prevede noul proiect de lege al Uniunii Europene în privinţa combaterii încălzirii globale
Citește și: Volvo şi-a schimbat sigla fără să facă tam-tam
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Lumea criptomonedelor se apropie de o schimbare majoră. Cea mai puternică monedă digitală din lume trece printr-o transformare importantă după care care preţul său ar putea sparge toate recordurile
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Turist italian, rămas fără cuvinte după ce a văzut ce mașini au oprit la un semafor, în BUCUREȘTI: „Este absurd!”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:03
Marcel Boloş s-a întâlnit la Washington cu reprezentanţii instituţiilor financiare internaţionale
-
ieri, 22:59
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 785. Zelenski a cerut la reuniunea Consiliului European mai multe sisteme de apărare aeriană / Olanda se oferă să cumpere sisteme Patriot de la aliaţi pentru Kiev/ Ucraina spune că Rusia foloseşte mai multe gaze lacrimogene ilegale pe câmpul de luptă