- Home
- Comunicate
- BUCURESTI, (17.07.2019, 13:00)
Cum face faţă provocărilor Customer Experience un Call-Center Cloud
Cum face faţă provocărilor Customer Experience un Call-Center Cloud
Clienţii au devenit mai pricepuţi şi mai agili din punct de vedere digital. Aceştia au învăţat cum să impulsioneze toate canalele disponibile pentru a-şi desfăşura activităţile în modul cel mai convenabil şi în orice moment. Acest lucru înseamnă că clienţii tind să utilizeze canale multiple ori de câte ori contactează un brand, fie el într-un proces de achiziţie a unui produs sau în încercarea de a soluţiona o problemă. Pe măsură ce se întâmplă acest lucru, relaţiile cu clienţii devin din ce în ce mai complexe. Brandurile trebuie să monitorizeze, să urmărească, să reacţioneze şi să răspundă la, să înregistreze şi să raporteze fiecare interacţiune desfăşurată prin intermediul canalelor multiple. Acest lucru poate să reprezintă o provocare stresantă.
Citeşte comuncatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=13530
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil | completa