Cum face faţă provocărilor Customer Experience un Call-Center Cloud

Cum face faţă provocărilor Customer Experience un Call-Center Cloud

Clienţii au devenit mai pricepuţi şi mai agili din punct de vedere digital. Aceştia au învăţat cum să impulsioneze toate canalele disponibile pentru a-şi desfăşura activităţile în modul cel mai convenabil şi în orice moment. Acest lucru înseamnă că clienţii tind să utilizeze canale multiple ori de câte ori contactează un brand, fie el într-un proces de achiziţie a unui produs sau în încercarea de a soluţiona o problemă. Pe măsură ce se întâmplă acest lucru, relaţiile cu clienţii devin din ce în ce mai complexe. Brandurile trebuie să monitorizeze, să urmărească, să reacţioneze şi să răspundă la, să înregistreze şi să raporteze fiecare interacţiune desfăşurată prin intermediul canalelor multiple. Acest lucru poate să reprezintă o provocare stresantă.

 

Citeşte comuncatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=13530

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici