- Home
- Comunicate
- BUCURESTI, (13.12.2019, 11:35)
Grupul Jidvei a mizat pe comunicare, investiţii şi inovaţie în 2019
Grupul Jidvei a mizat pe comunicare, investiţii şi inovaţie în 2019
Anul acesta, Jidvei a sărbătorit 20 de ani de la privatizarea companiei. Pe parcursul întregului an, prin acţiuni şi demersuri de amploare, echipa Jidvei a celebrat aceşti 20 de ani în care evoluţia şi dezvoltarea companiei au fost posibile datorită curajului de a face lucrurile altfel, de a completa tradiţia cu beneficiile tehnicii moderne şi, nu în ultimul rând, de a privi mereu spre viitor. Două decenii marcate printr-o amplă campanie de comunicare care a început în primăvara acestui an sub sloganul „Primul loc e doar primul pas”.
„20 de ani de pasiune, efort şi muncă susţinută, dublate de o viziune de business, îndrăznesc să spun, curajoasă, în centrul căreia s-au aflat şi se vor afla mereu respectul pentru arta vinului şi pentru pământul din care viţa-de-vie îşi trage seva, respectul pentru oameni şi pentru comunitate. Jidvei este astăzi nu doar cel mai mare producător român de vinuri, dar mai ales o mare familie care reuneşte o echipă stabilă de profesionişti dedicaţi, parteneri şi colaboratori de tradiţie şi, desigur, pe toţi cei care iubesc vinurile noastre. De altfel, Jidvei este o afacere de familie în cel mai pur sens al cuvântului. Astăzi, trei generaţii ale familiei mele sunt implicate în conducerea companiei”, a spus Claudiu Necşulescu, preşedintele Grupului Jidvei.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=13955
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil | completa