Prima pagină » Comunicate » Noua campanie de loializare PENNY – un strop de inspirație în fiecare rețetă, alături de colecția Vivess pentru bucătărie

Noua campanie de loializare PENNY – un strop de inspirație în fiecare rețetă, alături de colecția Vivess pentru bucătărie

Începând de astăzi, în magazinele PENNY se desfășoară o nouă campanie de loializare care aduce în prim-plan colecția de ustensile de bucătărie Vivess – tigăi și oale de diferite mărimi, un airfryer pentru preparate rapide, un stand mixer pentru deserturi ca la carte și un blender care te poate ajuta să incluzi în dietă mai multe produse proaspete.
Noua campanie de loializare PENNY – un strop de inspirație în fiecare rețetă, alături de colecția Vivess pentru bucătărie
Mediafax
06 aug. 2025, 13:22, Comunicate

Ustensilele de gătit Vivess transformă orice bucătărie într-un spațiu al creativității culinare.

Până pe 28 octombrie 2025, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumulare de puncte de loialitate, în cadrul căreia clienții pot achiziționa produsele Vivess la prețuri preferențiale, la prețuri cu 50% mai mici decat cele standard. Pentru fiecare 20 de lei cheltuiți pe un bon fiscal, se acordă un punct de loialitate. Prin utilizarea PENNY Card, numărul de puncte de loialitate se dublează, acestea putând fi acumulate și în format digital în aplicația PENNY. La acumularea a 5 puncte, se aplică reducerea pentru unul dintre produsele noii colecții Vivess.

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=21163