Agenţia de presă Mediafax, premiată la Gala Business Superbrands

Agenţia de presă Mediafax, Ziarul Financiar şi Business Magazin au fost premiate, miercuri seară, în cadrul Galei Business Superbrands, în cadrul unei ceremonii care a recunoscut cele mai valoroase branduri româneşti.

9 afișări
Imaginea articolului Agenţia de presă Mediafax, premiată la Gala Business Superbrands

Agenţia de presă Mediafax, premiată la Gala Business Superbrands

"Va mulţumesc pentru acest premiu în numele celor 400 de angajaţi ai agenţiei. Acest premiu este răsplata pentru munca în echipă care a început în urmă cu 16 ani, pentru construirea unui brand puternic în mass-media şi pentru consolidarea acestuia pe partea de business", a declarat Cristian Dimitriu, director general al Mediafax.

În cadrul galei au fost premiate numeroase companii de referinţă, atât cele care au impus branduri internaţionale în business-ul românesc, cât şi cele care au construit branduri autohtone.

Gala Business Superbrands a fost deschisă de Bianca Brad. La începutul acesteia au luat cuvântul Cătălina Stan - Managing Director al Superbrands România, Eamonn Sadler - Global CEO al Superbrands Ltd, şi David Muir - CEO al The Channel.

Premiile Superbrands au fost prezentate de Rhett Lego, Director of Operations for European area Superbrands, şi înmânate de Eamonn Sadler, Global CEO al Superbrands.

Partea de divertisment din pauza dintre cele două părţi ale galei a fost asigurata de Răzvan Mazilu, care a dansat pe muzica Lisei Minelli.

Câştigătorii premiilor au fost selectaţi de Business Superbrands Council 2007, format din Adrian Dita - Director Corporate Affairs Vodafone România, Andreea Roşca - Business Press Manager - Business Standard, Money Express, Bogdan Baltazar - Financial Consultant, Bogdan Georgescu - Managing Partner, Colliers International, Călin Clej - CSD Marketing Manager, Pepsi Cola International, Cork - Rep Office România, Cristian Dragoş - Sales & Marketing Director, GE Money, Cristian Hostiuc - Editorial Director, Business Press Division, Ziarul Financiar, Dan Pazara - Communication Director, Petrom, Dan Vardie - Chairman, DV Automedia, Dana Crişan - Marketing Manager, Holcim România, Gilda Lazar - Corporate Affiars Director, RJR/JTI România, Irinel Burloiu - Business Development Manager, Intel Corporation UK, Rep.Office Romania, Irinel Ilie - HP IPG Country Manager, Hewlett Packard România, Liviu Sfrija - President Henkel România, Maria Stancu - Managing Director, KMPG România, Mihai Bordeanu - Commercial Director, Toyota România, Mioara Gheorghe - Director of Sales and Marketing, Crowne Plaza Bucharest, Monica Iavorschi - Marketing & Sales Manager, Arctic, Obie L.Moore, Managing Partner, Bucharest Office SALANS, Ovidiu Artopolescu - Director, Complex & Large projects Microsoft Central & Eastern Europe HQ, Raluca Simu - Head of Corporate Communications, Millenium Bank, Roberto Musneci - Senior Partner, Serban& Musneci Consulting, Ştefan Liute - Strategy Director, Grapefruit şi Veronica Savanciuc - President & CEO al Lowe & Partners.

Business Superbrands este un instrument care identifică şi onorează brandurile de excepţie din segmentul de business de pe piaţa românească. Procesul de analiză şi validare a brandurilor s-a încheiat, iar Consiliul Business Superbrands, constituit din 24 de membri reprezentativi ai mediului de afaceri din România, a evaluat individual 2300 de branduri, româneşti şi internaţionale, cuprinse în 46 de categorii, pe diverse domenii de activitate, conform metodologiei Superbrands.

Criteriile de apreciere de anul acesta au fost reputaţie & prestigiu, calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă. În urma procesului de jurizare, rezultatele preliminare arată că unul din trei branduri validate de către Consiliul Business Superbrands este eligibil pentru a primi statutul de Business Superbrands pe piaţa din România.

Procesul de analiză şi validare a brandurilor a început în martie, documentarea de piaţă fiind realizată de compania Nielsen - partener al programului Business Superbrands pentru România -şi supusă atenţiei Consiliului Business Superbrands. Acest for include 24 de membri reprezentativi din mediul de afaceri românesc şi a evaluat individual 2.300 de branduri româneşti şi internaţionale incluse în 46 de categorii din diverse domenii de activitate, în conformitate cu metodologia Superbrands.

Organizaţia Superbrands a fost înfiinţată în 1995 în Marea Britanie şi are birouri în 73 de ţări, lucrând actualmente cu peste 2.400 de branduri din diferite sectoare de activitate din întreaga lume.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici