- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (17.06.2013, 22:22)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania Gândul "Why don't you come over" a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internaţional de la Cannes
Campania Gândul "Why don't you come over" a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internaţional de la Cannes.
182 afișări
Campania Gândul "Why don't you come over" a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internaţional de la Cannes
Campania "Why don't you come over" a luptat pentru un trofeu la categoriile “Crisis and Issue Management” şi “Media, Arts and Entertainment”, informează Gândul.
La prima categorie, campania demarată de Gândul şi GMP Advertising, şi continuată cu ajutorul Webstyler, a concurat cu alte patru campanii din Germania – “The World Most Powerful Banner” (Ogilvy Frankfurt), SUA – “Farmers&Ranchers answer the tough questons” (Ketchum Los Angeles), Tunisia – “Mobilizing The 12th Man” (Memac Ogilvy/Label Tunisia/Ogilvyaction Tunisia) şi Regatul Unit al Marii Britanii – “We Believe in D&T – Averting a Crisis” (Webershandwich Londra).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Moscova reacţionează la declaraţiile lui Macron şi David Cameron: Este o escaladare directă a tensiunilor în jurul conflictului ucrainean
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
La cea de-a doua categorie, “Media, Arts and Entertainment”, campania românească a avut doi competitori: Rusia, cu “The Audioguide Project” (Y&R RUSIA) şi Olanda, cu „Metropole Tweetphony” (Havas Worldwide Amsterdam).
"Why don't you come over" a fost singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secţiunea PR Lions.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:34
-
ieri, 22:00